- Hirdetés -

Nagy változás a Decathlon üzleteiben

|

A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai áruházát Dunakeszin. A 4000 négyzetméteres üzlet az első az országban, amely a márka legújabb kereskedelmi irányvonalát alkalmazza. Mindez a sportszerkereskedő vállalat tavasszal bejelentett arculatváltásának a folytatása. 2024-ben Dunakeszit a soroksári üzlet követi majd az átállásban.

A Decathlon Dunakeszin található 4000 négyzetméteres üzlete teljes külső és belső átalakításon esett át, melynek célja az ügyfélélmény magasabb szintre emelése. Az új elrendezésben a látogatók egy körkörös vásárlási útvonalat követhetnek, amely könnyebb eligazodást tesz lehetővé, gyorsabb és hozzáférhetőbb módon találhatják meg a vásárlók a sporteszközöket. Az áruházban alkalmazott belső elemek (installációk, kirakatok, showroomok) inspirálóbb perspektívából mutatják be a különböző sportágakat, ezáltal teljesen új vásárlási élményt nyújtva az ügyfeleknek.

„Célunk, hogy hagyományos sport hipermarketből multisport specialistává váljunk. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink számára a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk: egy modern és letisztult környezetben emeljük ki sportjainkat és innovatív mivoltunkat, a lehető legkorszerűbb koncepción keresztül. Megkönnyítve ezzel a széles választékunkban való intuitív tájékozódást” - mondta el Fekete Levente, a Decathlon regionális igazgatója, aki a hazai modernizációs folyamatokért felel.

A vállalat új üzletkoncepciójának másik fókuszpontja a fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatások, amelyek a megújult üzletben kiemelt helyen, nagyobb teret kapnak. A műhely és karbantartás, bérlés, második esély, valamint a nemrég bevezetett visszavásárlási szolgáltatással szeretné a márka egy tudatosabb fogyasztás irányába terelni ügyfeleit.

„A tavasszal bejelentett arculatváltás folytatásaként stratégiai szempontból is új kereteket teremtünk. A most bevezetett koncepció túlmutat a márkaarculaton. A körkörösség nem csupán a modernizált üzletek elrendezésében meghatározó, hanem a teljes működési elvünket jellemzi. Szeretnénk továbberősíteni a kisebb környezeti terheléssel járó, körforgásos üzleti modell iránti elkötelezettségünket. A fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatásaink segítségével elsősorban formálni szeretnénk a vásárlói gyakorlatokat, valódi hatással lenni ügyfeleink életére. Emellett kiemelt törekvésünk, hogy a társadalom és a helyi közösségek szintjén is hozzájáruljunk egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő építéséhez: mostantól Dunakeszin egy kifejezetten a kerekesszékes vásárlók számára kialakított kassza is várja a sportolni vágyókat” - fogalmazott Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.

A teljeskörű modernizációs folyamat 2024-ben két áruházban (Dunakeszi, Soroksár) történik meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kávét rendel a fáradt sofőrnek az LG autós asszisztense

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után...

Ennyit költünk idén karácsonyi ajándékokra

Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban online vásároljuk meg, amire a tavalyinál körülbelül hatezer forinttal tervezünk többet költeni idén – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív...

A jövő marketingje: kreativitás, MI és kulturális integráció

A kreativitás cégkulturális – ha tetszik, hitbéli kérdés. Bár könyvtárnyi kutatás bizonyítja az eredményességüket, az újszerű, szokatlan megoldások az elsők, amiktől megvonják az erőforrásokat gazdasági lassulás idején. A Warc 2024-es Building belief tanulmánya szerint a...

Kiderült, kik az Inkubátor Pitch Fórum nyertesei

Az Inkubátor Program Pitch Fórum zsűrijének döntése alapján Pápai Pici, Orzói Kristóf, Varga Gábor, Karácsony Péter filmtervei nyertek, és Sipos Bence projektje lett a közönségdíjas. A Filmintézet fiatal alkotókat támogató programjának Pitch Fórumát nagy...

Eddig erős éve van a K&H-nak

A K&H Bank 106,6 milliárd forintos nettó nyereséget könyvelt el 2024 első kilenc hónapjában. A K&H Biztosító nettó nyeresége 1,2 milliárd forint volt.A K&H Bank adózás utáni nyeresége 106,6 milliárd forintot tett ki 2024...

Fordulat jöhet a lakásépítésnél

Bár 2024 első háromnegyede mind az átadott új lakások mennyiségében, mind a kiváltott építési engedélyek számában alulmúlta a múlt év hasonló időszakának teljesítményét, a KSH július-szeptemberi adatai már előrevetítik a fordulatot. Így az új...

Új időszak kezdődik az autózásban

November elejétől beköszöntött a hideg időjárás, ami a téli közlekedés új kihívásait hozza magával. Dr. Nagy István, az ORLEN Hungary ügyvezetője szerint a megbízható autózás érdekében kiemelten fontos az autó megfelelő felkészítése, a prémium...

Ritkábban használják a mesterséges intelligenciát a munkához a magyarok

A magyar munkavállalók a globális átlagnál ritkábban használják a mesterséges intelligenciát munkahelyi vagy magáncélokra. A leggyakrabban tények felkutatásában, fordításban és készségfejlesztésben támaszkodnak ezen a technológián alapuló szoftverekre, de az ezekkel kapcsolatos ismereteik elmaradnak a...

Újabb program segíti a magyar startupokat

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen...

Jön Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója

Vadonatúj nemzetközi technológiai esemény debütál Budapesten, amely egyszerre szólítja meg a szakembereket és a nagyközönséget. A TECHXPO több mint egy hétvégi rendezvény: a térségben egyedülálló eseményt elsőként hozza össze a magyar és régiós üzleti,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megrázó sorozat érkezik a képernyőkre

Az emberiség történetének legpusztítóbb – több mint 225 ezer életet követelő – cunamija 20. évfordulójára időzítve a National Geographic 2024. november 24-én és 25-én műsorára tűzi a természeti katasztrófa okait, legkritikusabb pillanatait és következményeit...

Kávét rendel a fáradt sofőrnek az LG autós asszisztense

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után...

Ennyit költünk idén karácsonyi ajándékokra

Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban online vásároljuk meg, amire a tavalyinál körülbelül hatezer forinttal tervezünk többet költeni idén – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív...

A jövő marketingje: kreativitás, MI és kulturális integráció

A kreativitás cégkulturális – ha tetszik, hitbéli kérdés. Bár könyvtárnyi kutatás bizonyítja az eredményességüket, az újszerű, szokatlan megoldások az elsők, amiktől megvonják az erőforrásokat gazdasági lassulás idején. A Warc 2024-es Building belief tanulmánya szerint a...

Kiderült, kik az Inkubátor Pitch Fórum nyertesei

Az Inkubátor Program Pitch Fórum zsűrijének döntése alapján Pápai Pici, Orzói Kristóf, Varga Gábor, Karácsony Péter filmtervei nyertek, és Sipos Bence projektje lett a közönségdíjas. A Filmintézet fiatal alkotókat támogató programjának Pitch Fórumát nagy...

Don't Miss

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...