- Hirdetés -

Új irodába költözött a Madhouse

|

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az új iroda a IX. kerületi Citylab épületében található, amely inspiráló környezetet ad számos más vállalkozásnak is.

Az új iroda kialakítása során céljuk volt, hogy olyan munkahelyet hozzanak létre, amelyben az innováció és a progresszív megközelítés visszatükröződik, ami a munkájukat is jellemzi.

„Ez nem egy előre megtervezett dizájn szerint készült tér, hanem költöznünk kellett, így menet közben alakult ki minden. Próbáltam gyorsan megismerni az irodabútor-piac működését, hátha tudjuk gyorsítani a folyamatokat, de nem igazán sikerült. Viszont így elfogadva a helyzetet, jutott több idő a bevonódásra, így fordult elő, hogy nem csak a munkánkban, hanem egy bútorban is ’media-first’ lettünk.” – teszi hozzá Brindza Gábor, a Madhouse alapítója és ügyvezetője. „A tervezés során az volt az elsődleges szempont, hogy az iroda otthonos és szerethető legyen, és olyan darabokat válogattunk, amelyek értéket képviselnek.”

Az enteriőr kialakításában Hitka András belsőépítész-designer kiemelt szerepet játszott, aki szorosan együttműködött a Madhouse csapatával a tervezés minden fázisában. „A Madhouse új irodájának berendezése nem a szokványos módon indult, mert nem lehetett előre látni a részleteket. Fontos szempont volt, hogy időtálló megoldásokat találjunk, olyan darabokat, amelyek nem csak egy pillanatnyi hype-ot képviselnek, hanem hosszú távon is megállják a helyüket” – hangsúlyozza Hitka András.

Ennek a gondos tervezésnek az eredményeként közel egy évig tartott az iroda véglegesítése, hiszen számos dizájner darabot csak több hónapos várakozással lehetett beszerezni.

Kortárs és klasszikus találkozása

A Madhouse új irodája nem csupán egy egyszerű munkahely, hanem egy gondosan megtervezett tér, amelyben a kortárs és klasszikus elemek harmonikus összjátéka érvényesül. Az iroda egyik különlegessége a Knoll Cesca székek új kiadása, amely 60 év után először érhető el ebben az új színben Magyarországon. A csapat a bútordarabok beszerzése során nem csupán trendi, hanem tartós és minőségi darabokat választott, ezzel is tükrözve a hosszú távú értékek iránti elköteleződésüket.

A tárgyalóterem különösen figyelemre méltó, hiszen a klasszikus midcentury és Bauhaus stíluselemek egyedülálló hangulatot kölcsönöznek neki. A Knoll székek mellett a mozivörös függönyök idézik meg a Twin Peaks szürreális hangulatát, amely különleges atmoszférát teremt a megbeszélésekhez. A bejárat pedig rögtön egy játékos elemmel nyit: egy sakktábla található itt, amely nemcsak dekoráció, hanem lehetőséget is ad a szomszédos irodával való sakk versenyekre – a meccs már a beköltözés napján el is indult.

Kézműves megoldások és hazai designerek

A berendezés során a Madhouse a magyar és nemzetközi márkák legjavát választotta, hogy minden részlet tükrözze a cég egyediségét. Az iroda egyik éke a Kave Home inspirálta nagy asztal, amelyet egy spanyol asztalos készített. Mivel ezt az asztalt nem lehetett megvásárolni, Vajda Gábor (Modular Woodworks) saját műhelyében készítette el a csapat számára. A különleges növénydekoráció a Plantart munkája, míg a dekorációs falfestések az Oikos csapatát dicsérik. Továbbá a helyiségek fóliázásáért az Oaklabz, míg az egyedi dizájnért Hitka Viktória felelt, a függönyök a Tímea Függönyszalonból érkeztek, a végeredményt pedig Albert AliAnna fotói örökítették meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...

Megérkezett az HBO nagyszabású sci-fi sorozata

Már elérhető a hazánkban forgatott Dűne: Próféciák az Max és az HBO kínálatában. A Pioneer Stillking Film és az HBO által készített sorozat 10 000 évvel Paul Atreides születése előtti időszakot mutatja be. Friss...

Egyre népszerűbbek a minilakások

Formálódik a minilakások iránti kereslet a hazai ingatlanpiacon. Zömében még mindig a befektetők keresik őket, azonban erősödött az otthonteremtési céllal szerződők köre is a kislakásokat választók között a fővárosban. A csekély, 20 négyzetméteres vagy...

Megrázó sorozat érkezik a képernyőkre

Az emberiség történetének legpusztítóbb – több mint 225 ezer életet követelő – cunamija 20. évfordulójára időzítve a National Geographic 2024. november 24-én és 25-én műsorára tűzi a természeti katasztrófa okait, legkritikusabb pillanatait és következményeit...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Don't Miss

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...