A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a közösségépítő erejét.
2024. szeptember és december között fut a kampány, amely nem csupán a reklámfilmekre épít. Városszerte találkozhattunk a kreatívokkal oszlopokon, buszmegállókon, valamint a Séfek Séfe, a Konyhafőnök és a Nyerő Páros műsorokban is feltűnnek még az idén.
A kampány központi eleme egy szerethető és könnyed reklámfilm, ami Herendi Gábor rendezésében készült.
„Számos Gyermelyi reklámfilmet készítettem már, így a forgatókönyvet olvasva azonnal tudtam, hogy olyan TVC-t fogunk gyártani, amit igazán szeret majd a megrendelő: kedves, családi, hétköznapi történet, amit áthat a szeretet és a jókedv” – fogalmazott a rendező.
A kampány nemcsak vizuálisan, hanem tartalmában is új irányt mutat. A Gyermelyi márkaépítési stratégiájának következő lépcsőfokaként a termékek mellett a hozzájuk kapcsolódó pozitív érzelmek kerültek középpontba.
„Az új reklámfilmünk készítése során arra törekedtünk, hogy ne csupán termékeinket, hanem az azokhoz kapcsolódó érzéseket és élményeket mutassuk be. Mindenkinek vannak közös, meghitt pillanatai, amelyekben érezhető az összhang. A mi szlogenünk pontosan ezt fejezi ki: „Gyermelyi, amiben egyetértünk” – nyilatkozta Bokros Gábor, a Gyermelyi marketing igazgatója.
„A Gyermelyi brandépítésének következő etapja tükrözi a márka minőségi termékeiből táplálkozó filozófiáját és értékeit. Könnyen megszerethető, közérthető, minden elemében hazai. A hosszú távon jól használható, általános jó érzést keltő filmen túl pedig érdemes vetni egy pillantást a kampány hagyományostól eltérő elemeire is, amelyek szintén visszaigazolt és osztatlan sikert arattak a fogyasztók körében. Ez a kampány egyszerre lett sós és édes” - tette hozzá Ónodi-Szabó Mátyás, a Republic Group kreatívigazgatója.