A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában, Szerbiában és Romániában, ami a Hyatt Regency márka 70 százalékos növekedését jelenti a régióban.
Ezek a bővítések megerősítik a Hyatt regionális jelenlétét és fellendítik a turizmust azáltal, hogy a közép- és kelet-európai utazóknak – köztük a magyar látogatókat is – kivételes vendéglátást és szabadidős élményeket nyújtanak kényelmes, közeli úti célokon.
A Hyatt víziója Közép- és Kelet-Európáról
A Hyatt Regency márka mostani bővítése megerősíti a Hyatt jelenlétét Közép- és Kelet-Európában, és megerősíti a Hyatt pozícióját a luxus- és szabadidős szolgáltatások terén. A közelmúltban a márka jelezte romániai belépését azzal, hogy szerződést kötött az Aro Palace S.A.-val Brașovban, a régió egyik legfontosabb turisztikai célpontjával, amely kulturális örökségéről és a Kárpátok közelségéről ismert. Az eredetileg 1939-ben az erdélyi város legluxusabb szállodájaként megnyitott ikonikus épületet teljesen felújítják, és 2027-ben akár 250 vendégszobával nyithatja meg újra kapuit. A Hyatt Regency Aro Palace Brasov mellett a Hyatt várhatóan a horvátországi Hyatt Regency Zadar Maraska (2025), az albániai Hyatt Regency Tirana (2026), a szintén albániai Hyatt Regency Palase Resort & Spa (2027) és a szerbiai Hyatt Regency Novi Sad (2027) szállodákkal bővül, erősítve a Hyatt pozícióját a régióban.
A várható növekedés az EAME-szerte (Európa, Afrika és a Közel-Kelet) működő, több mint 40 Hyatt Regency szállodából álló, 31 országban több mint 12 ezer szobával rendelkező portfólióra épül. A Balkán-térségben legutóbb a bulgáriai Hyatt Regency Pravets Resort és a montenegrói Hyatt Regency Kotor Bay Resort nyitotta meg kapuit, utóbbi az első európai Hyatt Regency üdülőhely, amely 2023-ban nyílt meg.
Michel Morauw, az EAME északi régiójáért felelős újonnan kinevezett ügyvezető igazgató elmondta: „A Hyatt EAME-beli növekedési törekvéseinek központi eleme az ezeken a piacokon lévő növekedési ütem. Ambiciózus megközelítésünket jelzi, hogy ebben a régióban a következő néhány évben öt Hyatt Regency szállodával fogunk terjeszkedni. Az első Hyatt Regency resort tavalyi megnyitása és az Inclusive Collection márkáink sikeres bevezetése Bulgáriában bizonyítja a Balkán-félszigeten található szabadidős és üdülőhelyi márkáink jövőbeni növekedési potenciálját”.
A bejelentések jól példázzák a Hyatt szélesebb körű növekedési törekvéseit az EAME-régióban, építve a 2023-as rekordév szerződéskötéseire és a nemrég bejelentett globális felvásárlásra, amely a Standard International úttörő életmódvállalat, a The Standard és a Bunkhouse Hotels márkák anyavállalat-márkáinak és legtöbb leányvállalatának felvásárlására irányul. A Hyatt globális kínálata a 2024. szeptember 30-i adatok szerint több mint 135 ezer szoba, mindezt az erős regionális jelenlét is támogatja, amely lefedi a Hyatt különböző márkakollekcióit.