- Hirdetés -

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

|

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba integrálhatják kampányaikat az olyan népszerű platformokon, mint a Twitch és a YouTube, elérve a folyamatosan növekvő magyar gaming közösségeket.

Magyarországon a gaming ipar robbanásszerű növekedést mutat, népszerűsége már meghaladja a hagyományos zene- és filmipar együttes méretét: a TGI 2023-as kutatása szerint közel 2,4 millió aktív magyar felhasználói bázis egyértelműen jelzi a gaming kultúra erejét és véleményformáló jelentőségét az országban. Kiemelten fontos a Z generáció, amely számára a gaming nem csak kikapcsolódás, hanem közösségi élmény is, így a platform egy valóban releváns közeg a számukra.

A legnépszerűbb játékok közé tartozik a FIFA, a Call of Duty és a Minecraft, amelyek rendszeresen vonzzák a magyar gamereket. Emellett a hazai játékosok napi átlagos játékkal töltött ideje körülbelül tíz perccel hosszabb, mint a közép-európai régió átlaga, ami jól mutatja a hazai gamerek aktivitását és az elköteleződés erejét.

Ezért is jelent hatalmas mérföldkövet a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly együttműködése: utóbbi technológiájának köszönhetően az ügyfelek olyan egyedi hirdetési formátumokat használhatnak, amelyek diszkréten, mégis hatékonyan illeszkednek a streamerek és a nézőik közötti interakcióba. Az animált bannerek minden kampányhoz külön készülnek, és automatikusan alkalmazkodnak a streaming környezethez, a játékhoz, vagy akár a közvetítés során megjelenő témákhoz. Ezen felül minden kampány részeként egy automatikusan generált chat üzenet is megjelenik, amely közvetlen linket biztosít a hirdető weboldalára. Ezzel a technológiával a hirdetések egyszerre több száz csatornán jelenhetnek meg, maximálisan kihasználva a mikroinfluencerek elérését és hatását.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Publicis Groupe Hungary az inStreamly új, kizárólagos magyarországi partnere lett” - mondta el Jakub Janaszek, az inStreamly globális partnerségi igazgatója. „Ez a partnerség egyesíti az inStreamly innovatív technológiáját a Publicis Groupe Hungary helyi piacismeretével, lehetővé téve a márkák számára, hogy minél több Twitch és YouTube streamer közvetítésén keresztül építsenek márkaismertséget Magyarországon. Nagy öröm számunkra, hogy egy újabb közép-kelet-európai országban bővíthetjük jelenlétünket a Publicis Groupe-pal közösen.”

„Az inStreamly-vel való együttműködés különösen fontos számunkra, mivel olyan prémium formátumot kínál, ami máshol nem elérhető” - tette hozzá Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere. „A kizárólagos partnerség révén ügyfeleink exkluzív lehetőséget kapnak, hogy közvetlen kapcsolatot létesítsenek a magyar és régiós gaming közösséggel olyan platformokon, ahol másképp szinte lehetetlen őket elérni. Ügynökségünk készíti el az ügyfelek kreatív anyagait, amiket a platformon belül kezelünk, optimalizálunk. Az adaptálható kreatív elemeknek és a hirdetések visszafogottságának köszönhetően az üzenetek pozitív fogadtatásra találnak mind a nézők, mind a streamerek körében. Az első kampányok tapasztalatai alapján úgy látjuk, hogy az inStreamly-vel közös együttműködés hatalmas lehetőségeket rejt ügyfeleink számára.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ma este kiderül, kik a digitális piac nagyágyúi

Ma este, a Creator Awards díjátadó gálán mutatja be a Marketing&Media magazin a hazai digitális piac meghatározó személyiségeit felvonultató TOP50-es rangsorát. Ezúttal is izgalmasan alakult a lista, az azon szereplő szakemberek mintegy negyede cserélődött,...

Világsztár érkezik vasárnap a Megasztár zsűrijébe

A Megasztár következő élő show-jában hatodik zsűritagként foglal majd helyet a világhírű dalszerző-producer, Desmond Child. A hat versenyben lévő énekes két-két dallal lép majd színpadra, amiből az egyik a sztárvendég szerzeménye lesz, aki olyan...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

Legendás magyar származásúakról készítettek filmet

Mi a közös a kozmetikai ipar ikonikus alakjában, Estée Lauderben, a híres apa-lánya színészpárosban, Tony és Jamie Lee Curtisben, a reneszánsz festészet egyik legnagyobb alakjában Albrect Dürerben, vagy a 20th Century Fox hollywoodi filmstúdió...

Hátborzongató előzetest kapott a Disney+ új sorozata

Megérkezett a trailer és a hivatalos plakát is az FX „Alien: Föld” című sorozathoz. A Disney+ várva várt, saját gyártású sci-fi horrorszériája 2025 nyarán Magyarországon kizárólag a streamingplatformon lesz elérhető.Amikor egy titokzatos űrhajó lezuhan...

Rekorderedményt ért el a Xiaomi

A Xiaomi Corporation bejelentette a 2024. harmadik negyedévére vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét. Az időszak árbevétele új rekordot ért el, így folytatólagosan ez a harmadik negyedév, melyet masszív növekedés jellemez. 2024 harmadik negyedévében 92.5...

Újabb pályázatot bírált el a Médiatanács

Újabb rádiós médiaszolgáltatási lehetőség használatára kiírt pályázati eljárásban hirdetett nyertest a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa november 19-i ülésén, amelyen azt is megállapította, hogy a Sztárban sztár All stars egyes, nézők által kifogásolt...

New Yorkban tarolt a Budapest Airport kommunikációs csapata

Október 8-án, New Yorkban rendezték meg a PR szakma világszinten legrangosabb versenyének díjátadóját, a PRNEWS Platinum Awards-ot. A megmérettetésen a Budapest Airport és a MediaFactory által gyártott „Szállj munkába” című tévésorozat második évada elnyerte...

Mesterséges intelligencia projektben az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez...

Kiderült, mi a gond a csomagautomatákkal

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek lettek idén Magyarország legjobb munkáltatói

A Munkahelyeink.hu nemzetközi karrierplatform közzétette a legnépszerűbb munkaadók rangsorát. A Top Employers Hungary lista jelenleg az egyetlen független rangsor, amely kizárólag a munkavállalók értékeléseire épül. Az idei toplistát a Coloplast Hungary, a Yettel Magyarország...

Ma este kiderül, kik a digitális piac nagyágyúi

Ma este, a Creator Awards díjátadó gálán mutatja be a Marketing&Media magazin a hazai digitális piac meghatározó személyiségeit felvonultató TOP50-es rangsorát. Ezúttal is izgalmasan alakult a lista, az azon szereplő szakemberek mintegy negyede cserélődött,...

Világsztár érkezik vasárnap a Megasztár zsűrijébe

A Megasztár következő élő show-jában hatodik zsűritagként foglal majd helyet a világhírű dalszerző-producer, Desmond Child. A hat versenyben lévő énekes két-két dallal lép majd színpadra, amiből az egyik a sztárvendég szerzeménye lesz, aki olyan...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

Legendás magyar származásúakról készítettek filmet

Mi a közös a kozmetikai ipar ikonikus alakjában, Estée Lauderben, a híres apa-lánya színészpárosban, Tony és Jamie Lee Curtisben, a reneszánsz festészet egyik legnagyobb alakjában Albrect Dürerben, vagy a 20th Century Fox hollywoodi filmstúdió...

Don't Miss

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...