- Hirdetés -

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

|

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet.

A november 18. és 24. közötti héten a TV2 alaposan elhúzott az RTL-től. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 1,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 3,7 százalékpontot, a teljes lakosságnál 8,2 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél is nagyobb előnyt ért el a TV2. Hétköznap, szintén a főműsoridőben, a 18-49 éveseknél 4,5 százalékponttal (TV2: 15,5%; RTL: 11%), a 18-59 éveseknél 6,5 százalékponttal (TV2: 17,8%; RTL: 11,3%) volt magasabb a TV2 share-je.

A komplett csatornaportfóliók versenyét is megnyerte a TV2 Csoport, méghozzá minden fontos célcsoportnál. A főműsoridőben és a 18-49 éveseknél járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 25,5%, RTL Magyarország: 23,7%), de ez is 1,8 százalékpontnyi differenciát jelentett.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16,7 20,1 14,6
RTL 13 11,9 12,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 14,2 10,3
RTL 8 7,4 7,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,6 26,3 23,0
RTL Magyarország 18,8 16,7 18,8
MTVA 5,2 9,4 4,4
AMC Networks 5,2 5,0 5,3
Network4 4,1 5,2 3,1
Antenna Entertainment Group 3,0 2,5 3,1
Warner Bros.Discovery 2,8 3,0 2,6
Paramount Global 2,5 2,0 3,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,8% / 12,9% (15,3% / 12,5%)
Tények Plusz – 14,7% / 12,2% (12% / 9,2%)
Házasság első látásra – 20,2% / 18,3% (korábbi héten a Séfek séfe: 16,8% / 16,5%)
Legyen Ön is Milliomos – 18,1% / 15,6% (korábbi héten a S.e.r.e.g.: 10,8% / 9,7%)

RTL
Híradó – 18,3% / 16% (16,8% / 14,1%)
Fókusz – 11,8% / 11,5% (11,4% / 10,7%)
Az Árulók – 11,4% / 12% (korábbi héten a Nyerő Páros: 13,4% / 12,5%)
A Konyhafőnök – 8,8% / 9% (korábbi héten A mi kis falunk: 8,3% / 8,7%)

A hétköznapok több újdonságot is hoztak. Az RTL-en elindult az Árulók harmadik évada, márpedig a korábbi két évad hatalmas sikerrel futott. Velük szemben került képernyőre a TV2-n a Házasság első látásra új szériája, ami tavasszal szintén nagy sikert aratott. Ezen felül az RTL-en visszatért a Konyhafőnök, a TV2-n pedig a Legyen Ön is Milliomos. Utóbbi bátor vállalkozásnak tűnt, hiszen a legutóbbi évad elhasalt a TV2-n. Lelőve a poént: mindebből egyelőre jobban jött ki a TV2.

A Házasság első látásra jelentős előnnyel verte az Árulókat, a Legyen Ön is Milliomos pedig hasonló fölénnyel a Konyhafőnököt. Külön fájó lehet az RTL-nek az, hogy az Árulók esetében egyértelmű csökkentő tendencia látszódott a nézettségben hétfő és csütörtök között. Pénteken pedig tovább kínlódott a Fort Boyard, a 18-49-es közönségarányuk mindössze 7,1 százalékot tett ki.

A hétvége a korábbiakhoz hasonlóan alakult. Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 24 százalékos, a 18-59 éveseknél 22,4 százalékos, a teljes lakosságnál 18,6 százalékos közönségarányt ért el. A TV2-n a Dancing with the Stars ugyanennél a három célcsoportnál 12,3 százalékot, 13,5 százalékot és 19,8 százalékot produkált. Azaz a kereskedelmi célcsoportoknál eléggé kikapott a TV2 műsora, viszont a teljes lakosságnál magasabb közönségarányt és nézettséget hozott, mint az X-Faktor.

Vasárnap a Megasztár a 18-49 éveseknél 14,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,6 százalékos, a teljes lakosságnál 18,8 százalékos share-rel futott. Az RTL-nél felemás eredményt hozott az esti sáv, az Álarcos énekes ugyanis egész szépen teljesített, a Hell Boxing Kingsről viszont ez már nem mondható el. Előbbi közönségaránya a három említett korosztálynál 16,6 százalék, 16,4 százalék és 15,7 százalék volt. Utóbbié pedig 10,6 százalék, 10,6 százalék és 10,5 százalék.

A 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora, 291 ezret tett ki a nézettségük. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Házasság első látásra bizonyult listavezetőnek, 429 ezer, illetve 941 ezer nézővel (a csütörtöki adás teljesített a legjobban).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 429 289 22,0
X-FAKTOR RTL 398 632 22,4
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 370 379 16,4
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 333 025 20,7
HÍRADÓ RTL 330 099 16,4
HÁZON KÍVÜL RTL 314 249 14,5
MEGASZTÁR TV2 301 924 15,6
TÉNYEK TV2 298 950 18,8
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 298 139 16,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 278 926 16,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 941 316 23,6
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 814 344 24,9
TÉNYEK TV2 774 908 22,0
DANCING WITH THE STARS TV2 759 117 19,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 742 410 19,4
HÍRADÓ RTL 707 445 20,5
MEGASZTÁR TV2 695 928 18,8
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 692 359 15,7
X-FAKTOR RTL 648 561 18,6
HÁZON KÍVÜL RTL 641 967 14,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 291 305 24,0
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 265 272 20,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 253 046 16,6
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 211 703 17,2
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 209 834 19,3
HÍRADÓ RTL 194 604 14,7
MEGASZTÁR TV2 185 551 14,2
AZ ÁRULÓK RTL 181 952 13,5
TÉNYEK TV2 172 777 16,3
HÁZON KÍVÜL RTL 172 674 11,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat az MI

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat az MI

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...