A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet.
A november 18. és 24. közötti héten a TV2 alaposan elhúzott az RTL-től. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 1,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 3,7 százalékpontot, a teljes lakosságnál 8,2 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél is nagyobb előnyt ért el a TV2. Hétköznap, szintén a főműsoridőben, a 18-49 éveseknél 4,5 százalékponttal (TV2: 15,5%; RTL: 11%), a 18-59 éveseknél 6,5 százalékponttal (TV2: 17,8%; RTL: 11,3%) volt magasabb a TV2 share-je.
A komplett csatornaportfóliók versenyét is megnyerte a TV2 Csoport, méghozzá minden fontos célcsoportnál. A főműsoridőben és a 18-49 éveseknél járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 25,5%, RTL Magyarország: 23,7%), de ez is 1,8 százalékpontnyi differenciát jelentett.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 16,7 | 20,1 | 14,6 |
RTL | 13 | 11,9 | 12,7 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,8 | 14,2 | 10,3 |
RTL | 8 | 7,4 | 7,7 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 24,6 | 26,3 | 23,0 |
RTL Magyarország | 18,8 | 16,7 | 18,8 |
MTVA | 5,2 | 9,4 | 4,4 |
AMC Networks | 5,2 | 5,0 | 5,3 |
Network4 | 4,1 | 5,2 | 3,1 |
Antenna Entertainment Group | 3,0 | 2,5 | 3,1 |
Warner Bros.Discovery | 2,8 | 3,0 | 2,6 |
Paramount Global | 2,5 | 2,0 | 3,2 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 15,8% / 12,9% (15,3% / 12,5%)
Tények Plusz – 14,7% / 12,2% (12% / 9,2%)
Házasság első látásra – 20,2% / 18,3% (korábbi héten a Séfek séfe: 16,8% / 16,5%)
Legyen Ön is Milliomos – 18,1% / 15,6% (korábbi héten a S.e.r.e.g.: 10,8% / 9,7%)
RTL
Híradó – 18,3% / 16% (16,8% / 14,1%)
Fókusz – 11,8% / 11,5% (11,4% / 10,7%)
Az Árulók – 11,4% / 12% (korábbi héten a Nyerő Páros: 13,4% / 12,5%)
A Konyhafőnök – 8,8% / 9% (korábbi héten A mi kis falunk: 8,3% / 8,7%)
A hétköznapok több újdonságot is hoztak. Az RTL-en elindult az Árulók harmadik évada, márpedig a korábbi két évad hatalmas sikerrel futott. Velük szemben került képernyőre a TV2-n a Házasság első látásra új szériája, ami tavasszal szintén nagy sikert aratott. Ezen felül az RTL-en visszatért a Konyhafőnök, a TV2-n pedig a Legyen Ön is Milliomos. Utóbbi bátor vállalkozásnak tűnt, hiszen a legutóbbi évad elhasalt a TV2-n. Lelőve a poént: mindebből egyelőre jobban jött ki a TV2.
A Házasság első látásra jelentős előnnyel verte az Árulókat, a Legyen Ön is Milliomos pedig hasonló fölénnyel a Konyhafőnököt. Külön fájó lehet az RTL-nek az, hogy az Árulók esetében egyértelmű csökkentő tendencia látszódott a nézettségben hétfő és csütörtök között. Pénteken pedig tovább kínlódott a Fort Boyard, a 18-49-es közönségarányuk mindössze 7,1 százalékot tett ki.
A hétvége a korábbiakhoz hasonlóan alakult. Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 24 százalékos, a 18-59 éveseknél 22,4 százalékos, a teljes lakosságnál 18,6 százalékos közönségarányt ért el. A TV2-n a Dancing with the Stars ugyanennél a három célcsoportnál 12,3 százalékot, 13,5 százalékot és 19,8 százalékot produkált. Azaz a kereskedelmi célcsoportoknál eléggé kikapott a TV2 műsora, viszont a teljes lakosságnál magasabb közönségarányt és nézettséget hozott, mint az X-Faktor.
Vasárnap a Megasztár a 18-49 éveseknél 14,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,6 százalékos, a teljes lakosságnál 18,8 százalékos share-rel futott. Az RTL-nél felemás eredményt hozott az esti sáv, az Álarcos énekes ugyanis egész szépen teljesített, a Hell Boxing Kingsről viszont ez már nem mondható el. Előbbi közönségaránya a három említett korosztálynál 16,6 százalék, 16,4 százalék és 15,7 százalék volt. Utóbbié pedig 10,6 százalék, 10,6 százalék és 10,5 százalék.
A 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora, 291 ezret tett ki a nézettségük. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Házasság első látásra bizonyult listavezetőnek, 429 ezer, illetve 941 ezer nézővel (a csütörtöki adás teljesített a legjobban).
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 429 289 | 22,0 |
X-FAKTOR | RTL | 398 632 | 22,4 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 370 379 | 16,4 |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 333 025 | 20,7 |
HÍRADÓ | RTL | 330 099 | 16,4 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 314 249 | 14,5 |
MEGASZTÁR | TV2 | 301 924 | 15,6 |
TÉNYEK | TV2 | 298 950 | 18,8 |
UEFA NEMZETEK LIGÁJA | M4 SPORT | 298 139 | 16,2 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 278 926 | 16,5 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 941 316 | 23,6 |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 814 344 | 24,9 |
TÉNYEK | TV2 | 774 908 | 22,0 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 759 117 | 19,8 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 742 410 | 19,4 |
HÍRADÓ | RTL | 707 445 | 20,5 |
MEGASZTÁR | TV2 | 695 928 | 18,8 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 692 359 | 15,7 |
X-FAKTOR | RTL | 648 561 | 18,6 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 641 967 | 14,5 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
X-FAKTOR | RTL | 291 305 | 24,0 |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 265 272 | 20,6 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 253 046 | 16,6 |
UEFA NEMZETEK LIGÁJA | M4 SPORT | 211 703 | 17,2 |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 209 834 | 19,3 |
HÍRADÓ | RTL | 194 604 | 14,7 |
MEGASZTÁR | TV2 | 185 551 | 14,2 |
AZ ÁRULÓK | RTL | 181 952 | 13,5 |
TÉNYEK | TV2 | 172 777 | 16,3 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 172 674 | 11,9 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás