- Hirdetés -

Tíz Cápával tér vissza jövőre az RTL üzleti showműsora

|

Jövőre a 8. évaddal tér vissza az RTL egyik sikerműsora, a Cápák között, amelyben ezúttal már tíz befektető keresi majd a kreatív, gyümölcsöző vállalkozásokat, amelyek befektetésük által tovább fejlődhetnek, növekedhetnek. A műsorvezető személye nem változik, Kovalcsik Ildikó ’Lilu’ fogadja a befektetésben reménykedő kishalakat, viszont újabb cégekkel bővült a támogatók köre.

Jövőre folytatódik az RTL nagy sikerű üzleti showműsora, a Cápák között, a 8. évad mai beharangozó sajtótájékoztatóján kiderült, hogy hat új befektető csatlakozik a produkcióhoz, így összesen már tíz Cápa szerepel majd. Verebély Marcell, az RTL senior kreatív producere az eseményen elmondta, hogy olyan műsorsávban fut a Cápák között a hétvégén, mint egy nagyszabású showműsor, azokkal verseng és győzi le őket, ezért különösen fontos, hogy évről-évre megújuljon. Verebély Marcell hozzátette, hogy a minden eddiginél több, 10 Cápa ezúttal is a saját pénzét kockáztatja, és már túl vannak a forgatásokon.

Máté Kriszta, a műsor producere elárulta, hogy az előző évadban összesen 800 millió forint értékben döntöttek befektetésről a Cápák, és az újban ennél is nagyobb értékben kötnek majd üzleteket. A produkció fogadtatása kapcsán jelezte azt is, hogy a streaming visszanézések arányában

csak A mi kis falunk című sorozat tudott többet hozni, mint a Cápák között.

A nyolcadik évad befektetői:

Balogh Levente, a vizek ura. A Szentkirályi Ásványvíz alapító-tulajdonosa. Emellett befektető és üzleti tanácsadó, a nemzeti és nemzetközi márkaépítés nagykövete. Üzleti sikereinek titka a folyamatos innováció és a minőségre törekvés. Legújabb érdeklődési területe a kozmetikai ipar.

Balogh Petya, a techCápa, a hazai startup közösség meghatározó alakja, több mint 50 vállalkozásban van érdekeltsége. Cége, a ST(a)RT Holding az ország egyik legaktívabb startup inkubátora, melyet tőzsdére vitt.

Bojinka Miklós, a csaptelepek és a zuhanykabinok nagykövete, a Sanimix és Wasserburg márka tulajdonosa. Hazai és spanyolországi prémium és ipari ingatlanok befektetője, aki tökéletességre törekszik. Számára a siker kulcsa a legmagasabb elvárásokban és a hibátlan munkában rejlik.

Csillag Péter, a Magyar Üzleti Angyal Egyesület elnöke, IT-vállalkozó, angyalbefektető. Az ország legnagyobb adattechnológiai tanácsadó cégét építette fel, aminek eladása után gyorsan fejlődő vállalkozások mentora lett. Szeret nemcsak befektetéssel, de tudásával is segíteni.

Lakatos István, a Bravogroup Holding vezérigazgatója és társtulajdonosa, a számok embere. Munkájában a stratégiai gondolkodás és az innováció kiemelt szerepet kap. Azok a vállalkozások érdeklik, amelyek képesek a látványos növekedésre.

Lotfi Farbod, a Bankárképző mentori programjának társalapítója, több évtizedes tapasztalattal rendelkezik nagyvállalati, pénzügyi és tőkepiaci területeken. Karrierje során több első számú vezetői pozíciót töltött be nemzetközileg elismert cégeknél. 2010 óta privát befektetésekkel foglalkozik, amelyek között ingatlanfejlesztések és egyéb, általános befektetések is megtalálhatóak.

Orbók Ilona, a BDO cégcsoport egyik tulajdonos-ügyvezetője, a globális adóstruktúrák kialakításának nemzetközi szakértője. Emellett befektető és a luxusipar legmeghatározóbb magyarországi gazdasági szakembere. Elkötelezett támogatója a nők sikeres üzlet – munka – család egyensúlyának. Azok a vállalkozások érdeklik, amelyek értéket teremtenek.

Szauer Tamás, a szavak mestere. Családi örökségként irányítja az ország egyik legnagyobb kiadó vállalatát, a HVG-t, de otthonosan mozog a pénzügyek és a startupok világában is. Hat évet élt Londonban, megjárta a multik világát és hisz benne, hogy a tudás a legnagyobb hatalom.

Tóth Ildikó, huszonévesen az autóiparban épített karriert. A magyar autópiac nyitása után családja tanácsára nyitott márkakereskedéseket. Az autókereskedések eladása után egy időre Brazíliába költözött, majd a luxusingatlan-fejlesztések felé fordult. A nagy kockázatú üzletek érdeklik, abba fektet, ami másoknak már túl rizikós.

Wáberer György, 160 céget épített, Európa egyik legnagyobb logisztikai vállalatától a legigényesebb magánkórházig. Célkitűzésben merész, természetes közege a lehetetlen. Stratégiában kreatív, intuitív. Taktikában könyörtelen. A végtelenségig tökéletesített folyamatokban hisz.

A műsorvezető személye nem változik, Kovalcsik Ildikó ’Lilu’ fogadja a befektetésben reménykedő kishalakat, akik a 2025-ös évadban is elképesztő ötletekkel, pitchekkel és vállalkozói történetekkel lépnek a Cápák elé.

A nyolcadik évadhoz még több támogató csatlakozott, hogy a műsorba jelentkező és a képernyő előtt ülő vállalkozások üzleti fejlesztését segítsék, kifejezetten gyakorlati megoldásokkal. A műsort támogató cégek között van a Raiffeisen Bank, a Visa, a Számlázz.hu, a Foxpost, az OPTEN és a Legitimo.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...