Megnyerte a mögöttünk álló hetet a TV2, valamint a TV2 Csoport. Az RTL ismét a gyenge hétköznapi eredményein bukott sokat, szombaton az X-Faktor, vasárnap az Álarcos énekes jó nézettséggel futott.
November utolsó hete is a TV2 győzelmével zárult, bármelyik fontos célcsoportot és napszakot is nézzük. Az RTL-nek legjobbak fekvő főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,5 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 3,7 százalékponttal ért el jobb heti közönségarányt a TV2.
Hasonló volt a helyzet a teljes csatornaportfóliók terén is, azaz minden bontásban a TV2 Csoport végzett az élen. Legnagyobb – 9,5 százalékpontos – előnyt teljes napon és teljes lakosságnál érték el (TV2 Csoport: 25,7%, RTL Magyarország: 16,2%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudta az RTL Magyarország legjobban megközelíteni a TV2 Csoportot (TV2 Csoport: 24,4%, RTL Magyarország: 23,3%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 15,7 | 19,3 | 13,5 |
RTL | 12 | 11,2 | 12 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,3 | 13,8 | 9,8 |
RTL | 7,6 | 7 | 7,6 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 24,1 | 25,7 | 22,4 |
RTL Magyarország | 18,5 | 16,2 | 18,9 |
AMC Networks | 5,8 | 5,5 | 5,9 |
MTVA | 5,6 | 9,8 | 4,6 |
Network4 | 3,6 | 4,8 | 2,9 |
Warner Bros.Discovery | 3,1 | 3,5 | 3,0 |
Antenna Entertainment Group | 2,9 | 2,5 | 2,7 |
Paramount Global | 2,7 | 2,1 | 3,4 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 16% / 13,2% (15,8% / 12,9%)
Tények Plusz – 12,2% / 10,4% (14,7% / 12,2%)
Házasság első látásra – 19,5% / 17,5% (20,2% / 18,3%)
Legyen Ön is Milliomos – 17,2% / 14,3% (18,1% / 15,6%)
RTL
Híradó – 17% / 14,9% (18,3% / 16%)
Fókusz – 11,8% / 11,2% (11,8% / 11,5%)
Az Árulók – 10,8% / 11,2% (11,4% / 12%)
A Konyhafőnök – 7,5% / 8,3% (8,8% / 9%)
A 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlaga volt az RTL Híradónak, mint a Tényeknek. A hétköznap estéken pedig ugyanaz volt a helyzet, mint egy héttel korábban, azaz taroltak a TV2 produkciói. A Házasság első látásra nagyon megverte az Árulók civil évadát, a Legyen Ön is Milliomos pedig a Konyhafőnököt. Utóbbi két műsor heti átlaga között a 18-59 éveseknél (az RTL jövő évi fő célcsoportjánál) közel 10 százalékpontot tett ki a differencia. Pénteken az RTL-es Fort Boyard újabb mélységeket is megtekintett, már ami a közönségarányt illeti. A 18-49 éveseknél 6,3 százalékig süllyedtek és még ez volt az erősebb eredményük (18-59 éveseknél 6,1 százalékot, a teljes lakosságnál 6,2 százalékot tett ki a share-jük).
Szombat este sem változott a helyzet. Itt tulajdonképpen az ősz eleje óta az a felállás, hogy a TV2 aktuális műsora a fiatalabb nézőknél nagyon kikap az X-Faktortól, a teljes lakosságnál viszont kicsivel az RTL-es tehetségkutató elé kerülnek. Múlt szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 21,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,6 százalékos, a teljes lakosságnál 17,5 százalékos közönségarányt hozott. A Dancing with the Stars ugyanennél a három célcsoportnál 9,8 százalékot, 12 százalékot és 17,8 százalékot produkált. Azaz a 4+-os célcsoportnál, ha 0,3 százalékponttal is, de az X-Faktor előtt végeztek (nézőszámban ez nagyobb különbség volt, a DWTS-nek 690 ezer, az X-Faktornak 639 ezer nézője volt).
Vasárnap a Megasztár a 18-49 éveseknél 12,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,9 százalékos, a teljes lakosságnál 17,3 százalékos közönségarányt produkált. Az RTL-en az Álarcos énekes egész jól teljesített, a Hell Boxing Kings pedig továbbra sem táltosodott meg. Előbbinél ez 16,2 százalékos, 15,4 százalékos és 13,4 százalékos share-t, utóbbinál 8,8 százalékos, 9,2 százalékos és 8,9 százalékos eredményt jelentett a korábban említett három célcsoportnál.
A 18-49 éveseknél az X-Faktor bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. Az RTL tehetségkutatója 286 ezres nézőszámmal futott. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál pedig a Házasság első látásra – szerdai adása – volt a listavezető, 393 ezres és 864 ezres nézettséggel.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 393 696 | 20,4 |
X-FAKTOR | RTL | 391 074 | 20,6 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 346 642 | 15,4 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 305 289 | 14,8 |
HÍRADÓ | RTL | 304 829 | 21,3 |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 277 866 | 17,2 |
MEGASZTÁR | TV2 | 276 801 | 13,9 |
TÉNYEK | TV2 | 269 764 | 18,3 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 236 565 | 12,0 |
AZ ÁRULOK | RTL | 229 190 | 11,6 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 864 787 | 21,8 |
TÉNYEK | TV2 | 754 497 | 22,7 |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 726 612 | 24,0 |
HÍRADÓ | RTL | 698 237 | 21,2 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 690 021 | 17,8 |
MEGASZTÁR | TV2 | 670 964 | 17,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 640 920 | 17,0 |
X-FAKTOR | RTL | 639 645 | 17,5 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 597 288 | 14,1 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 593 280 | 13,4 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
X-FAKTOR | RTL | 286 386 | 21,9 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 244 810 | 16,2 |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 238 565 | 19,0 |
HÍRADÓ | RTL | 179 077 | 19,1 |
AZ ÁRULOK | RTL | 167 657 | 12,8 |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 165 778 | 15,0 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 163 788 | 12,2 |
MEGASZTÁR | TV2 | 161 325 | 12,1 |
TÉNYEK | TV2 | 145 652 | 13,0 |
FÓKUSZ | RTL | 142 511 | 12,4 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás