Riválisok vagy kiegészítik egymást a tévés és digitális reklámköltések, milyen szerepet játszanak a vállalkozások hirdetési kiadásaiban, hogyan változik az áruk – többek között ezek a témák is terítékre kerülnek a Business Lounge mai adásában az Atmedia két vezetőjével, Kosaras Klaudiával és Erdélyi Eszterrel folytatott beszélgetésben. A műsor második részében pedig a kiberbiztonság lesz fókuszban, amiről Mondovics Péterrel, a Mastercard cyber security és kereskedői kapcsolatokért felelős marketingvezetőjével beszélgetnek.
A reklámtortában a két legnagyobb szelet a tévés és a digitális költéseké, nem véletlenül az éves büdzsétervezésnél is ezt a két médiatípust tervezik először, és sokszor ezek határozzák meg a többi médiatípus súlyát. A tévés árak pedig alapvetően befolyásolják a többi médiatípus árait.
Jövőre a tévés hirdetések díjai 15 százalékkal nőnek. Hogyan terveznek a cégek, mi várható 2025-ben, mennyire konkurálnak az egyes médiatípusok, milyen szinergiák alakíthatók ki – Kosaras Klaudiával, az Atmedia kereskedelmi igazgatójával és Erdélyi Eszterrel, a cég digitális osztályvezetőjével a tévés és a digitális piac aktuális trendjeiről beszélgettek a Business Lounge-ben.
A beszélgetés második részében Mondovics Péterrel az került terítékre, hogy mi jellemzi a hazai digitális fogyasztókat, mennyire vagyunk bátrak vagy óvatosak a kibertérben. Mi a jó magatartás, hogyan viselkedjünk, mire figyeljünk? Lehetünk-e teljes biztonságban magánemberként, illetve cégtulajdonosként és szóba kerül az is, hogy mik a legjellemzőbb trükkök, csalások, mire érdemes figyelni?
Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafé műsorán.