Bemutatta első karácsonyi imázskampányát a Pepco

Mindenkinek megvan az elképzelése a tökéletes karácsonyról. A Pepco ezen felbuzdulva indította el első karácsonyi imázskampányát: a Mindannyian különbözőek vagyunk szlogennel ellátott kampány két testvér történetét meséli el, akiknek rivalizálása megható és örömteli karácsonyi megbékéléssé alakul. A reklámfilmet a Magdalena Witkiewicz által írt A nővérek című történet egészíti ki, amely hangoskönyv formájában Pálmai Anna hangján kel életre.

A kampány reklámfilmje a testvérek karácsonyi előkészületeit és az ezzel járó kreativitást állítja a középpontba. A két szereplő ártatlan rivalizálásának bemutatása mellett a történet arra is rávilágít, hogy a szeretet és a meghittség hogyan köt össze embereket.

„Olyan történetet akartunk létrehozni, amely egyrészt bemutatja a mindennapi családi kapcsolatok mélységét, másrészt lehetővé teszi, hogy mindenki azonosuljon a főszereplőkkel. A karácsony az évnek az az időszaka, amikor azt ünnepeljük, ami igazán számít” - mondta Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.

A kampány koncepciója Pepco több európai piacán végzett fogyasztói kutatásra épül. Az eredmények szerint a vásárlók olyan márkákkal azonosulnak a legjobban, amelyek nemcsak megértik mindennapi igényeiket, hanem arra inspirálják őket, hogy különleges emlékeket teremtsenek. Az eredmények szerint a vásárlók 87 százaléka a családi kapcsolatokat és az együtt töltött pillanatok értékét találta a karácsony legfontosabb aspektusának. A reklámfilmben és a kampány többi elemében megjelenő érzelmi töltet így egy olyan univerzális üzenetet közvetít, amely a Pepco márka hitelességét erősíti.

A kampány a Pepcót olyan márkaként mutatja be, amely változatos árukínálatával - a dekorációs tárgyaktól kezdve a ruhákon át a kisebb kiegészítőkig - mindenkit megmosolyogtat. A kampány tükrözi a márka küldetését: olyan termékek kínálata, amelyek lehetővé teszik, hogy mindenki megélhesse saját stílusát, és szebbé tegyék az otthoni tereket.

„Kampányunk megmutatja, hogy a Pepco több, mint egy bolt: segít az emlékezetes pillanatok teremtésében. Szeretnénk, ha minden üzletbe látogató találna valamit, amely különlegesebbé teszi a karácsonyt” - tette hozzá Agnieszka Olejniczak.

A Mindannyian különbözőek vagyunk kampány egy 48 perces hangoskönyvvel egészül ki, amely Magdalena Witkiewicz A nővérek című történetét dolgozza fel. A történet Pálmai Anna színművész hangján kel életre, és megtekinthető a Youtube-on, de olyan streamingplatformokon is hallgatható, mint a Spotify vagy a SoundCloud. A további inspirációt keresők számára a Pepco weboldalán kvíz és termékösszeállítás is található.