Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői háttérrel nemcsak a regionális, hanem a nagy globális partnereket is meg tudják szólítani, szerződéseket tudnak kötni.
A Foxpost története 10 évvel ezelőtt indult azzal a céllal, hogy megváltoztassák a csomagok kiszállítását Magyarországon. A vállalat tavaly már több mint 8 milliárd forintos forgalmat ért el, és a nettó eredménye is pozitívba fordult. Már korábban előre jelezték, hogy a társaság új befektetőt keres, így nem volt meglepő, amikor idén nyáron bejelentették, hogy a cseh Packeta csoportot tulajdonló konzorcium vásárolta meg a 10 éves vállalatot.
Bár a vételárat nem árulta el a Meet The Boss Podcastben, annyit azért elmondott Bengyel Ádám, hogy jelentős mértékű befektetésnek számít Magyarországon a Packeta-Foxpost tranzakció. A cégvezető jelezte azt is: az a víziójuk, hogy a teljes kiscsomag logisztikai piacon is piacvezetők legyenek, és tíz év múlva stabilan azok lesznek.
Nem titkolta azt sem, hogy szerinte lesz még konszolidáció az e-kereskedelmi piacon, nem lesz már akkora növekedés, és lesznek olyan szereplők is, akik kihullanak majd.