Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak.
A korábbi hetinél kisebb előnnyel, de az 51. hetet, azaz a december 16. és 22. közötti időszakot is megnyerte a TV2. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 2,4 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2,5 százalékpontot tett ki az előnyük az RTL előtt. Napi szinten a TV2 nyerte a főműsoridőt hétfőtől péntekig, az RTL pedig hétvégén. Ez a 18-49 és a 18-59 évesek mellett a teljes lakosságra is igaz volt. Például a 18-59 éveseknél hétköznap a TV2 15,4 százalékos, az RTL 8,9 százalékos share-t ért el. Hétvégén viszont az RTL esti közönségaránya 13,1 százalék, a TV2-é 6,8 százalék volt.
A teljes portfóliókat nézve minden összevetésben jobb heti átlagot produkált a TV2 Csoport, mint az RTL Magyarország. A legkisebb differenciát a 18-49 éveseknél, főműsoridőben mérték közöttük: itt a TV2 Csoport 23,2 százalékot, az RTL Magyarország 21,7 százalékot ért el.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 12,7 | 14,9 | 11,4 |
RTL | 10,2 | 10,3 | 9 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,4 | 11,5 | 8,3 |
RTL | 6,6 | 6,5 | 6 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 23,1 | 24,0 | 21,8 |
RTL Magyarország | 18,1 | 16,4 | 18,1 |
AMC Networks | 6,2 | 5,6 | 6,1 |
MTVA | 4,3 | 8,7 | 3,3 |
Network4 | 4,2 | 5,6 | 3,5 |
Paramount Global | 2,9 | 2,2 | 3,5 |
Warner Bros.Discovery | 2,9 | 3,3 | 2,5 |
Antenna Entertainment Group | 2,8 | 2,5 | 2,6 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 14,2% / 11,8% (14,2% / 11,7%)
Tények Plusz – 12,3% / 11,1% (12,4% / 10,5%)
Házasság első látásra – 19,1% / 17,1% (19,4% / 17,8%)
Gáspárék – 11,5% / 11% (13,3% / 12,9%)
RTL
Híradó – 17,7% / 14,1% (15,9% / 13,1%)
Fókusz – 11,7% / 10,6% (9,9% / 9,3%)
A Konyhafőnök – 7,2% / 6,8% (7,6% / 7,4%)
Fort Boyard – 5,3% / 4,7%
A fentiek nem okoztak különösebb meglepetést. Azért sejthető volt, hogy a Konyhafőnök egy másik műsorsávban sem táltosodik meg és így is lett. Az elmúlt hónapokban pedig látszódott, hogy a pénteki Fort Boyard epizódok nem produkálnak valami erős számokat, és meglepő lett volna, ha most hirtelen rákapnak a nézők. A Házasság első látásra továbbra is hozta azt az erős eredményt, amit eddig. A Gáspárék pedig még csökkenő közönségarány mellett is verte a Fort Boyardot.
A hétvége viszont már az RTL terepe volt. A mi kis falunk a 18-49 éveseknél 11,7 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,9 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 13,3 százalékos közönségarányt ért el. A vele szemben futó film a TV2-n ugyanennél a három célcsoportnál pedig csak 2,7 százalékos, 3,5 százalékos és 3,6 százalékos share-t hozott.
Vasárnap az Álarcos énekes a 18-49 éveseknél 14,6 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,9 százalékos, a teljes lakosságnál 15,1 százalékos közönségaránnyal futott. Most a Hell Boxing Kings is erőre kapott: 12,9 százalékos, 14 százalékos és 13,1 százalékos share-rel. Bár a TV2 is tartogatott saját gyártást vasárnapra, de a Gáspárék évadzárója a heti legrosszabb eredményét hozta össze. Illetve a Pretty Woman című film is csak ahhoz képest szerepelt viszonylag jól, amit a nagy csatornákon a filmektől megszokhattunk (18-49: 7,8%, 18-59: 8,4%, 4+: 9,1%).
A hét legnézettebb műsora a Házasság első látásra volt. A legtöbb érdeklődőt vonzó epizód a 18-49 éveseknél 255 ezer, a 18-59 éveseknél 412 ezer, a teljes lakosságnál 868 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Az RTL legnézettebb heti tartalmának a 18-49 éveseknél az Álarcos énekes (208 ezer néző), a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a vasárnapi Híradó (343 ezer és 748 ezer néző) számított.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 412 135 | 21,0 |
HÍRADÓ | RTL | 343 729 | 18,9 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 328 511 | 15,9 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 286 326 | 13,9 |
HELL BOXING KINGS | RTL | 245 952 | 14,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 244 886 | 14,6 |
TÉNYEK | TV2 | 241 858 | 16,2 |
FÓKUSZ | RTL | 235 965 | 13,9 |
GÁSPÁRÉK | TV2 | 224 983 | 14,0 |
FÓKUSZ PLUSZ | RTL | 193 760 | 10,7 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 868 022 | 21,7 |
HÍRADÓ | RTL | 748 689 | 19,3 |
TÉNYEK | TV2 | 707 818 | 21,2 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 644 348 | 15,1 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 627 423 | 17,0 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 554 133 | 13,3 |
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT | DUNA TV | 513 389 | 12,7 |
A HÁROM NŐVÉR | TV2 | 471 004 | 17,3 |
HELL BOXING KINGS | RTL | 418 271 | 13,1 |
FÓKUSZ | RTL | 415 672 | 11,1 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 255 272 | 19,0 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 208 394 | 14,6 |
HÍRADÓ | RTL | 184 390 | 15,2 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 162 210 | 11,7 |
HELL BOXING KINGS | RTL | 156 843 | 12,9 |
TÉNYEK | TV2 | 147 840 | 14,8 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 144 214 | 12,5 |
GÁSPÁRÉK | TV2 | 143 012 | 13,1 |
FÓKUSZ | RTL | 137 070 | 12,4 |
PRETTY WOMEN – MICSODA NŐ! | TV2 | 112 882 | 7,8 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás