Múlt hétre már csak két rész maradt a Házasság első látásra című műsorból, de azzal a két résszel taroltak is. Mondjuk ez igazából papírformának számított, inkább az volt a nagy kérdés, hogy megállja-e a helyét a Pokoli rokonok a nézettségi versenyben.
A korábbi héthez hasonlóan január 6. és 12. között is meglehetősen szoros volt a főműsoridős verseny az RTL és TV2 között. Az esti sávban, az újdonsült fő célcsoportjánál, a 18-59 éveseknél 0,4 százalékponttal nyert az RTL (RTL: 11,7%, TV2: 11,3%). De ugyanekkora differencia látható a 18-49-es korosztálynál is (RTL: 10,2%, TV2: 9,8%). A többi bontásban, azaz a teljes lakosságnál és főműsoridőben, továbbá teljes napon minden korosztálynál a TV2 nyerte a hetet.
A teljes portfóliók terén hasonló volt a helyzet, azaz a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben az RTL Magyarország, minden más összevetésben a TV2 Csoport végzett az élen.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,3 | 13,1 | 9,8 |
RTL | 11,7 | 11,6 | 10,2 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,2 | 11 | 8,1 |
RTL | 7,2 | 7,2 | 6,4 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,9 | 23,5 | 21,6 |
RTL Magyarország | 18,7 | 17,3 | 18,4 |
AMC Networks | 5,3 | 5,4 | 5,2 |
MTVA | 5,1 | 9,1 | 4,0 |
Network4 | 3,8 | 5,4 | 3,2 |
Warner Bros.Discovery | 3,2 | 3,3 | 2,9 |
Antenna Entertainment Group | 3,0 | 2,4 | 3,2 |
Paramount Global | 2,4 | 2,0 | 2,8 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 15,3% / 12,8% (14,6% / 12%)
Tények Plusz – 11,6% / 9,5% (12,1% / 9,8%)
Házasság első látásra (utolsó két rész) – 19,5% / 18,6% (16,5% / 14,8%)
Kincsvadászok – 14,3% / 12%
RTL
Híradó – 17,7% / 15,1% (17,1% / 14,2%)
Fókusz – 13,3% / 11,9% (11,7% / 9,7%)
Pokoli rokonok – 14,1% / 12% (13,8% / 11,5%)
Nyerő páros – 6,5% / 6,1%
A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó és a Fókusz nyerte a sávját. A Házasság első látásra című műsorból még két epizódot tartogatott erre a hétre a TV2, mindkettő nagyon erős nézőszámot ért el. Összességében a házasságos realitynek ez az évada is hatalmas sikert aratott.
A Pokoli rokonok és a Kincsvadászok szerdától péntekig volt azonos műsorsávban, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is nagyon hasonló eredményeket értek el, gyakorlatilag fej fej mellett haladtak. A teljes lakosságnál egyértelmű előnye volt a Kincsvadászoknak, de ez általában igaz a TV2-s műsorokra. Mindkét csatorna elégedett lehet, hiszen a Pokoli rokonok és a Kincsvadászok is csatornaátlag felett teljesített.
Azért a Pokoli rokonok kapcsán érdemes megjegyezni, hogy ez különösen annak fényében jó eredmény, hogy mostanában nem volt szerencséje az RTL-nek a napi sorozatokkal. 2022-ben a Hotel Margaret, tavaly a Szomszéd tehene, valamint a Drága örökösök utolsó évada is kimondottan rosszul teljesített. Ehhez képest nagy bátorság volt, hogy nem adták fel a műfajt, hanem megint belevágtak egy újabb sorozatba, s egyelőre elégedettek lehetnek a Pokoli rokonokkal. Pláne, hogy a Házasság első látásra és a Kincsvadászok is erős ellenfélnek számít.
A múlt hét legnézettebb műsora a Házasság első látásra volt mindhárom nagy célcsoportnál. A legnézettebb epizód a 18-49 éveseknél 255 ezer, a 18-59 éveseknél 416 ezer, a teljes lakosságnál 960 ezer nézőt vonzott. Az RTL legnézettebb produkciója a 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk volt, előbbinél 195 ezer, utóbbinál 343 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben – 757 ezren – az RTL-re.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 416 254 | 20,4 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 343 966 | 16,2 |
HÍRADÓ | RTL | 330 282 | 16,6 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 315 148 | 14,0 |
KINCSVADÁSZOK | TV2 | 307 300 | 15,0 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 303 843 | 13,8 |
POKOLI ROKONOK | RTL | 302 406 | 14,8 |
TÉNYEK | TV2 | 277 667 | 14,0 |
FÓKUSZ | RTL | 266 551 | 14,9 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 236 368 | 13,3 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 960 156 | 22,4 |
TÉNYEK | TV2 | 759 504 | 21,5 |
HÍRADÓ | RTL | 757 786 | 18,9 |
KINCSVADÁSZOK | TV2 | 688 625 | 16,6 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 659 975 | 17,1 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 656 574 | 15,0 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 651 112 | 15,3 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 591 961 | 14,1 |
POKOLI ROKONOK | RTL | 571 202 | 13,7 |
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT | DUNA TV | 517 705 | 12,4 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 255 899 | 18,6 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 195 993 | 13,7 |
HÍRADÓ | RTL | 191 991 | 19,5 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 185 645 | 12,4 |
POKOLI ROKONOK | RTL | 178 104 | 13,0 |
KINCSVADÁSZOK | TV2 | 176 867 | 13,1 |
FÓKUSZ | RTL | 157 253 | 13,2 |
TÉNYEK | TV2 | 144 908 | 13,8 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 142 203 | 12,4 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 137 768 | 9,6 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás