Búcsúzásként még odacsapott a Házasság első látásra

Házasság első látásra utolsó rész 2025

Múlt hétre már csak két rész maradt a Házasság első látásra című műsorból, de azzal a két résszel taroltak is. Mondjuk ez igazából papírformának számított, inkább az volt a nagy kérdés, hogy megállja-e a helyét a Pokoli rokonok a nézettségi versenyben.

A korábbi héthez hasonlóan január 6. és 12. között is meglehetősen szoros volt a főműsoridős verseny az RTL és TV2 között. Az esti sávban, az újdonsült fő célcsoportjánál, a 18-59 éveseknél 0,4 százalékponttal nyert az RTL (RTL: 11,7%, TV2: 11,3%). De ugyanekkora differencia látható a 18-49-es korosztálynál is (RTL: 10,2%, TV2: 9,8%). A többi bontásban, azaz a teljes lakosságnál és főműsoridőben, továbbá teljes napon minden korosztálynál a TV2 nyerte a hetet.

A teljes portfóliók terén hasonló volt a helyzet, azaz a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben az RTL Magyarország, minden más összevetésben a TV2 Csoport végzett az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,3 13,1 9,8
RTL 11,7 11,6 10,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 11 8,1
RTL 7,2 7,2 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 23,5 21,6
RTL Magyarország 18,7 17,3 18,4
AMC Networks 5,3 5,4 5,2
MTVA 5,1 9,1 4,0
Network4 3,8 5,4 3,2
Warner Bros.Discovery 3,2 3,3 2,9
Antenna Entertainment Group 3,0 2,4 3,2
Paramount Global 2,4 2,0 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,3% / 12,8% (14,6% / 12%)
Tények Plusz – 11,6% / 9,5% (12,1% / 9,8%)
Házasság első látásra (utolsó két rész) – 19,5% / 18,6% (16,5% / 14,8%)
Kincsvadászok – 14,3% / 12%

RTL
Híradó – 17,7% / 15,1% (17,1% / 14,2%)
Fókusz – 13,3% / 11,9% (11,7% / 9,7%)
Pokoli rokonok – 14,1% / 12% (13,8% / 11,5%)
Nyerő páros – 6,5% / 6,1%

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó és a Fókusz nyerte a sávját. A Házasság első látásra című műsorból még két epizódot tartogatott erre a hétre a TV2, mindkettő nagyon erős nézőszámot ért el. Összességében a házasságos realitynek ez az évada is hatalmas sikert aratott.

A Pokoli rokonok és a Kincsvadászok szerdától péntekig volt azonos műsorsávban, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is nagyon hasonló eredményeket értek el, gyakorlatilag fej fej mellett haladtak. A teljes lakosságnál egyértelmű előnye volt a Kincsvadászoknak, de ez általában igaz a TV2-s műsorokra. Mindkét csatorna elégedett lehet, hiszen a Pokoli rokonok és a Kincsvadászok is csatornaátlag felett teljesített.

Azért a Pokoli rokonok kapcsán érdemes megjegyezni, hogy ez különösen annak fényében jó eredmény, hogy mostanában nem volt szerencséje az RTL-nek a napi sorozatokkal. 2022-ben a Hotel Margaret, tavaly a Szomszéd tehene, valamint a Drága örökösök utolsó évada is kimondottan rosszul teljesített. Ehhez képest nagy bátorság volt, hogy nem adták fel a műfajt, hanem megint belevágtak egy újabb sorozatba, s egyelőre elégedettek lehetnek a Pokoli rokonokkal. Pláne, hogy a Házasság első látásra és a Kincsvadászok is erős ellenfélnek számít.

A múlt hét legnézettebb műsora a Házasság első látásra volt mindhárom nagy célcsoportnál. A legnézettebb epizód a 18-49 éveseknél 255 ezer, a 18-59 éveseknél 416 ezer, a teljes lakosságnál 960 ezer nézőt vonzott. Az RTL legnézettebb produkciója a 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk volt, előbbinél 195 ezer, utóbbinál 343 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben – 757 ezren – az RTL-re.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 416 254 20,4
A MI KIS FALUNK RTL 343 966 16,2
HÍRADÓ RTL 330 282 16,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 315 148 14,0
KINCSVADÁSZOK TV2 307 300 15,0
HÁZON KÍVÜL RTL 303 843 13,8
POKOLI ROKONOK RTL 302 406 14,8
TÉNYEK TV2 277 667 14,0
FÓKUSZ RTL 266 551 14,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 236 368 13,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 960 156 22,4
TÉNYEK TV2 759 504 21,5
HÍRADÓ RTL 757 786 18,9
KINCSVADÁSZOK TV2 688 625 16,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 659 975 17,1
HÁZON KÍVÜL RTL 656 574 15,0
A MI KIS FALUNK RTL 651 112 15,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 591 961 14,1
POKOLI ROKONOK RTL 571 202 13,7
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 517 705 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 255 899 18,6
A MI KIS FALUNK RTL 195 993 13,7
HÍRADÓ RTL 191 991 19,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 185 645 12,4
POKOLI ROKONOK RTL 178 104 13,0
KINCSVADÁSZOK TV2 176 867 13,1
FÓKUSZ RTL 157 253 13,2
TÉNYEK TV2 144 908 13,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 142 203 12,4
HÁZON KÍVÜL RTL 137 768 9,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás