Átfogó szervezeti átalakítást hajtott végre a Marquard Group Hungary (MGH), melynek keretében megújult a vezetői struktúra és megbíztak egy új fejlesztési csapatot. Az MGH célja, hogy stratégiai irányváltással gyorsítsa tartalomgyártási és digitális innovációs törekvéseit.
A vállalat 2024 végén Szabó Zsoltot, a cég értékesítési vezetőjét operatív igazgatóként emelte új szerepkörbe. „Zsolt értékesítési vezetőként már bizonyította, hogy képes az üzleti siker és a csapatszellem egyensúlyát megteremteni. Operatív igazgatóként most még nagyobb szerepet kap abban, hogy az MGH piacvezető médiacégként megőrizze és tovább építse pozícióját Magyarországon” - mondta el Daniel Bijan Khezri, a Marquard Group vezérigazgatója a kinevezés kapcsán.
Fenyővári Szilvia továbbra is ügyvezető igazgatói és pénzügyi igazgatói pozíciót tölt be, de mostantól megbízási jogviszonyban látja el feladatait, 18 év Marquard Médiában töltött év után lehetőséget teremtve magának a személyes fejlődés és új kihívások terén.
Lencses-Tóth Dávid 16 év után távozik a vállalattól, hogy saját vállalkozására fókuszáljon.
Digitális innováció és tartalomfókusz
„Az MGH prémium márkái óriási lehetőségeket rejtenek magukban, amelyeket a jövőben még intenzívebben kívánunk kiaknázni a digitális tartalomstratégia erősítésével. A közösségi médiát és digitális platformokat célzott tartalomkészítés felületének tekintjük, ahol releváns és értékteremtő kommunikációval nemcsak aktívan érhetjük el közönségünket, hanem hatékonyan közvetíthetjük ügyfeleink üzeneteit is” - hangsúlyozta kinevezése kapcsán Szabó Zsolt.
A megújított fejlesztői csapat új, technológia-vezérelt stratégiával támogatja majd a cég médiaportfólióját, a tartalmak hatékonyabb célba juttatását, és a piaci igényekre való gyors reagálást.
Új korszak a JOY magazinnál
A változások a szerkesztőségeket is érintik: 2025 januárjától Vadász Emese vette át a JOY magazin főszerkesztői pozícióját, új irányt szabva a lap fiatalos és progresszív karakterének.
Az MGH vezetői átalakulásával egyértelművé teszi elköteleződését a piaci kihívásokra való reagálás, a digitális transzformáció, és a prémium minőségű tartalmak előállítása mellett. A szervezeti megújulás célja, hogy a cég ne csak alkalmazkodjon a gyorsan változó médiapiaci igényekhez, hanem meghatározó szereplő legyen azok alakításában.