Új fejezet nyílik a filmgyártásban Magyarországon

Mit keresnek a filmes produkciók, milyen háttérre van szükségük és mivel lehet még többet Magyarországra csábítani – többek között erről beszélgetnek a Business Lounge mai adásának első részében Botond Szabolccsal, a Visual Europe alapító társtulajdonosával. A műsor második részében pedig érkezik Lencsés Dávid, az Infinite Ad tulajdonosa, ügyvezetője, akivel a reklámok kapcsán a tartalom és a technológia viszonya kerül terítékre.

Egyre több nemzetközi filmet forgatnak Magyarországon, amit nemcsak a hírekből, de a filmekben feltűnő egy-egy ismerős helyszínből is érzékelhetünk. Eddig azt is gondolhattuk, hogy ez csak az alacsonyabb költségeknek volt köszönhető, most pedig innovációval, modern technológiai megoldásokkal próbálunk szintet lépni és újabb produkciókat Magyarországra csábítani.

A Business Lounge mai adásának első részében arról beszélgetnek Botond Szabolccsal, hogy mit is keresnek a filmes produkciók, milyen háttérre van szükségük, mit tudunk mi nyújtani, miért érdemes nekik Magyarországra jönni és mitől különleges az év elején megnyíló United Illusions virtuális stúdió, hogyan illeszkedik a hagyományos filmgyártásba, milyen üzleti stratégiára építenek.

Cégek, webshopok, szolgáltatások, médiumok szeretnének minél hatékonyabban eljutni a célcsoportjukhoz. Ezért készítenek reklámokat, ötletes kreatívokat és keresik a csatornákat a fogyasztók felé. Van-e egyáltalán relevanciája, annak, hogy milyen tartalmat gyártunk, vagy egy technológia által vezérelt világban az AI és az algoritmusok mindent megoldanak.

Erről és egyéb érdekességekről beszélgetnek az adás második részében Lencsés Dáviddal a Marquard Media volt digitális igazgatójával, az Infinite Ad alapító tulajdonosával.

Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafén.