
Új partnerrel erősít a Repjegy.hu: az online repülőjegy-foglalási platform közösségi média kommunikációját mostantól a Chiro Marketing irányítja. Az ügynökség felel a Facebook-, Instagram- és TikTok-kommunikáció teljes tartalomgyártásáért, beleértve a posztokat, Reels-videókat, sztorikat és TikTok-kisfilmeket is. Az együttműködés célja, hogy inspiráló és kreatív tartalmakkal erősítsék a Repjegy.hu digitális jelenlétét, még közelebb hozva az utazás élményét a közönséghez.
A Repjegy.hu Magyarország egyik vezető online repülőjegy-foglaló oldala, amely lehetővé teszi az utazók számára, hogy könnyen és gyorsan találjanak kedvező ajánlatokat a világ bármely pontjára.
„A Repjegy.hu dinamikusan növekvő márka, és fontos számunkra, hogy folyamatosan fejlesszük a kommunikációnkat, hogy még hatékonyabban érjük el a magyar utazóközönséget. Az elmúlt időszakban a brandépítés kiemelt fókuszt kapott, célunk pedig, hogy tovább erősítsük digitális jelenlétünket, inspirálva az utazni vágyókat. Ehhez olyan ügynökséget kerestünk, amely friss, kreatív megközelítéssel és innovatív megoldásokkal támogatja a márkastratégiánk megvalósítását. A Chiro Marketing szakmai hozzáállása és újszerű szemlélete meggyőzött minket arról, hogy velük érhetjük el a kitűzött céljainkat" – mondta el Rimay Gábor, a Repjegy.hu marketingvezetője.
Az ügynökség széles körű tapasztalattal rendelkezik a közösségi média stratégiai építésében és a kreatív tartalomgyártásban. A megbízás határozatlan időre szól, a közös munka már 2024 december 1-jével indult.