
Mi jellemzi az egyes szektorok PR-tevékenységét, melyek a hálás és mik a hálátlan feladatok egy PR-ügynökség számára – többek között ezekről a kérdésekről beszélgetnek Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezető igazgatójával a Business Lounge mai adásának első felében. A műsor második részében pedig érkezik Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója, akivel a fogyasztói szokásokat és a vásárlási döntéseket befolyásoló tényezőket elemzik majd.
Az sokszor kerül szóba, hogy a PR-nek milyen eszközei vannak, hol helyezkedik el a teljes kommunikációs mixben, mennyire tud önálló lenni, vagy egy integrált stratégia része-e. Arról viszont kevesebbet hallani, hogy mi jellemzi az egyes szektorok PR-tevékenységét, mik a különbségek, mik a hálás és a hálátlan feladatok egy PR-ügynökség számára? Mennyire tudnak belefolyni a stratégiaalkotásba, vannak-e általánosnak tekinthető kommunikációs célok? Többek között ezeket a kérdéseket beszélik át Mamusits Péterrel a Business Lounge mai adásának első részében.
A Kifli.hu a magyar piac legnagyobb forgalmú online FMCG-webshopja, így elég jó rálátása van arra, hogy mit, hogyan vásárolunk. Mennyit költ átlagban egy fogyasztó havonta? Az élelmiszeren kívül melyek a toptermékek? Az árak mellett még milyen szempontok számítanak a fogyasztóknak, és hogyan viszonyulnak a saját márkás termékekhez? Többek között erről beszélgetnek Szalma Ritával az adás második részében.
Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafé műsorán.