Új szakemberek a Blikk szerkesztőségében

Márkaerősítés és tartalomfejlesztés mellett kötelezte el magát hazánk egyik leglátogatottabb hírportálja és vezető országos napilapja, a Blikk. A szerkesztőség élére április 1-jén érkezett új főszerkesztőként Nagy Iván Zsolt, tartalomfejlesztési és innovációs vezetőként pedig Szigeti Péter. A szerkesztőség főmunkatársi körét április folyamán újabb szakemberekkel bővítette a Blikk kiadója, hogy dedikált felelősökre bízza tematikus tartalmainak erősítését.

A jövőben a Blikk tartalomkínálatában nagyobb hangsúlyt kapnak a közéleti hírek mellett a gazdaság, a tech, a sport, az autó és a kultúra rovat anyagai. “Nem célunk, hogy a Blikk DNS-ét megtagadva gyökeresen más jellegűvé formáljuk akár az online, akár a nyomtatott kiadványt. De szándékunk, hogy újradefiniáljuk és finomhangoljuk a szórakoztató anyagainkat, miközben a teljes tartalmi palettán belül növeljük a közéleti, gazdasági és kulturális hírek arányát, ahogyan a sport is meghatározó tematika marad. A Blikk.hu olyan vezető hírportál kíván maradni, amely gyorsan és közérthetően ír mindarról, ami az embereket érdekli, ideértve természetesen a tájékoztatást a fontos közéleti eseményekről. Ezen a téren is őrizzük a Blikk pártatlanságát, hiszen a célunk az informálás, nem a befolyásolás” - fogalmaz Nagy Iván Zsolt főszerkesztő.

A tartalmi sokszínűség erősítése érdekében április folyamán új munkatársakkal bővült a szerkesztőség középvezetői csapata. Tóth Levente gazdasági újságíró, a Bank360 korábbi tanácsadója a Blikk gazdaság rovatát vezeti április közepétől, Pogonyi Nóra, az Index.hu magazin rovatának korábbi vezetője pedig a Blikk kultúra rovatának élére érkezett. Szekeres Tamás sportújságíró a Ringier-portfólión belülről tér vissza a sport rovathoz. Az elmúlt hetekben kezdett a Blikk új art directora, Uhrin Tibor, miután elődje, Fekete Attila művészeti vezető nyugdíjba vonult. A mintegy 90 fős integrált szerkesztőség irányításában a kiadó továbbra is számít a Blikk korábbi középvezetőire, főszerkesztő-helyettesként: Szirmay Dávidra, Tibay Gáborra, Kovács Vincére, vezető szerkesztőként Fekete Lajosra, Halas Zoltánra, Kiss Erikára, Várhelyi Zoltánra, Járomi Zsuzsára, valamint videós kreatív producerére, Marczali Lászlóra.

A Blikk újrapozicionálásának részeként Kiss Eleonóra hírmédia üzletágvezető irányításával megújul a márka külső megjelenése is, a friss dizájn és a bevezetéséhez kapcsolódó marketing kampány május elején indul.