Geszti Péter az ELLE magazin első férfimellékletének címlapján

Milyen legyen a férfi 2025-ben? Az első ELLE MAN melléklet erre a kérdésre keresi a választ olyan ismert személyiségek segítségével, mint Thuróczy Szabolcs, Tombor Zoltán vagy Marton Krisztián. A melléklet címlapsztárja, Geszti Péter a számára legfontosabb tulajdonságokat veszi sorra az interjúban.

A magazin címlapján Mihalik Enikő szerepel, aki többek között arról mesél, mit szeretne mindenképp továbbadni a kislányának, miért tervez egy nap visszaköltözni Európába, és mi az, amit még feltétlenül ki szeretne próbálni, mielőtt betölti a negyvenet.

A májusi lapszámban ismert fiús édesanyák – többek között Szabó T. Anna, Ürge-Vorsatz Diána és Pásztor Anna – mesélnek arról, milyen fiút szeretnének nevelni, illetve milyennek látják a most felnövő generációt.

Az ELLE magazin legújabb lapszámában a már megszokott női, nőknek célzott tartalmak mellett dedikált helyet kapott egy férfiaknak, férfiakhoz szóló melléklet.

„Az elmúlt időszakban azt tapasztaltuk, hogy ismét egyre nagyobb a hirdetők igénye arra, hogy prémium férfi tartalomhoz csatlakozzanak férfi, vagy unisex márkákkal.

Az ELLE MAN mellékletben a hirdetések olyan igényes szerkesztett tartalom mellett jelennek meg, amely hitelesíti a hirdetők üzeneteit.

A márkák számára ugyanis kulcsfontosságú, hogy célzottan, ugyanakkor prémium környezetben érjék el a kívánt közönséget, erre pedig az ELLE brand egyértelmű garancia. – nyilatkozta Takács – Balogh Zelma, az ELLE Magazint kiadó Glossy & More Kft. értékesítési vezetője.

A május 13-án megjelent ELLE magazin a megszokottnál magasabb oldalszámmal, több mint kétszáz oldalon kínál tartalmat.