
Úttörő kezdeményezéssel indult útjára a Bellaforteens TikTok-csatorna, amely Magyarországon elsőként dolgozza fel sorozatformátumban a menstruáció témáját a platform dinamikus világához igazodva. A projekt mögött két erős szakmai szereplő áll: a POME, az ország meghatározó TikTok-tartalomgyártó ügynöksége, valamint a DeepInsight Creative, a kommunikációs stratégia és integrált kampányok specialistája.
A Bellaforteens célcsoportja a 15–20 éves lányok, akik most találkoznak először a menstruációval és a női higiéniai termékekkel. A sorozat különlegessége, hogy a teljes alkotócsapat – a kreatív szövegíróktól a gyártásvezetőkig – szintén fiatal nőkből áll, így a tartalom hitelesen és empatikusan szólítja meg a célcsoportot.
A Bellaforteens a TikTok első sorozata, amely epizódról epizódra mesél a menstruációval kapcsolatos élményekről és kihívásokról, mindezt rövid, szórakoztató és edukatív videókban. A sorozat az első menstruációtól kezdve mutatja be az intim higiénia alapvető témaköreit, mint az első betétvásárlást, az önbizalomépítést és kommunikációt a barátokkal, szülőkkel. Minden epizód végén gyakorlati tippek és pozitív üzenetek segítik a fiatal nézők tájékozódását és magabiztosságát.
A sorozat epizódjai organikusan átlagosan 31 000 megtekintést érnek el, a csatorna összesített nézettsége jelenleg meghaladja a 678 000 megtekintést. A fiatal kommentelő lányok aktívan megosztják saját élményeiket, kérdéseiket és tapasztalataikat, így élénk, támogató közösség alakult ki.
„A POME csapatával közösen egy teljesen új megközelítés alapján kezdtünk hozzá az új márkacsatorna megalkotásához. Egyik oldalról adott egy erős stratégiai háttértudással rendelkező, a márkával együtt lélegző lead ügynökség, a másik oldalról pedig egy agilis TikTok specialista tartalomgyártó csapat. Kettőnk folyamatos, intenzív együttműködése nyomán alakul ki a végleges kontent, amely így az átfogó kommunikációs stratégia átgondolt, szerves részévé teszi a TikTokot, miközben a közönség visszajelzése alapján is lelkesítő természetességgel mesél a célcsoportunk számára izgalmas történeteket” - mondta el Vér Balázs, a DeepInsight kreatívigazgatója.
„A Bellaforteens egyszerre edukál, szórakoztat és közösséget épít. Izgalmas kihívás volt a sorozat formátumának megalkotása, női energiákkal megtöltése és mindezek TikTok-formátumba öntése. Az organikus adatok is azt mutatják, hogy jó úton indultunk el” - tette hozzá Gyurkovics Virág, a POME short videó üzletágának vezetője.