
Ma ismét összecsapnak a hazai médiapiac legkeményebb csapatai: több mint 30 prémium túrahajó, 400 résztvevő és profi skipper várja a lapkiadók, televíziós társaságok, ügynökségek és tech-óriások legénységét, hogy a Tihanyi-öböl hullámain átéljék a vitorlázás szenvedélyét. A hagyományteremtő Media Regatta, Litkey Farkas fővédnökkel indítja meg a szakma vitorlásversenyét.
A MediaFuture média és marketing-kommunikációs kiadvány gondozásába tartozó esemény június 13-án újra vitorlák alá gyűjti a szakma hazai szereplőit: a Balatonfüredi Yacht Clubból indulva a Tihanyi-öböl szikrázó hullámain versenyeznek majd a lapkiadók, televíziós társaságok, kereskedőházak, kreatív és digitális ügynökségek, valamint az internet-technológiai óriások csapatai – összesen több mint harminc prémium túrahajó és 400 résztvevő. Minden hajót tapasztalt profi skipper irányít, a csapatok pedig logóikkal fellobogózott fedélzeteken kóstolhatnak bele a vitorlázás szenvedélyébe és izgalmába. A Litkey Farkas világbajnok vitorlázó és Kékszalag-győztes fővédnökségével újraindított program hangulatát sztár DJ-k, koktélok fokozzák.
„Megtisztelő, hogy ilyen magas érdeklődés övezi a Media Regattát. Idén már bőven az esemény előtt le kellett zárnunk a jelentkezést a létszám miatt. Mindent megteszünk azért, hogy jövőre még nagyobb eseménnyé válhasson a regatta, és minden érdeklődő részt vehessen a versenyen” – mondta el Starcz Ákos, a rendezvény főszervezője, az Indamedia igazgatósági tagja.
A kis szünet után immár második alkalommal megrendezett Media Regatta célja, hogy közösséget építsen a médiapiac szereplői között, és a jövőben hagyománnyá válva a Balaton vitorlázásának egyik kiemelt nyári rendezvényévé nője ki magát.