
Hat kampánnyal 11 shortlistes helyet szerzett meg, azaz jutott döntőbe a Lounge Group a neves nemzetközi versenyen, az IPRA-n.
Az MVM Csoport, a Bolt taxi, a Magyar Posta, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató, a Budapest Airport és a HungaroControl számára tervezett és menedzselt kampányokkal, tíz kategóriában összesen 11 shortlistes helyet ért el a Lounge Group a nívós nemzetközi versenyen, az IPRA Golden World Awardson.
A csoport PR-kommunikációs divízója, a Lounge Communication által életre hívott, tavaly az ötödik évadába lépő MVM Future Talks, Egészséges évtizedek és szuperhumánok című, egyebek mellett egész estés dokumentumfilmeket és sztártudósok részvételével zajló tudományos talk show-t felvonultató sorozata 3 kategóriában – Energy and utilities, Influencer relations, Event management and live communication – került a legjobbak közé.
A Magyar Posta – Postásnak lenni nem küzdősport kampánya a Corporate responsibility és a Public sector kategóriában jutott döntőbe. A kampány a postai dolgozók elleni erőszak ellen hívta fel a figyelmet kreatív storytelling eszközökkel és precedensértékű stakeholder-együttműködéssel.
Szintén kétszeres shortlistes a Bolt Magyarország Breaking Barriers kampánya, amely a Reputation and Brand Management, illetve a Consumer Service PR kategóriákban versenyez. A társaság 2024 nyarán elindított kezdeményezése ingyenes angol nyelvi képzéssel támogatta a taxisofőröket, és új idegennyelvi szolgáltatási kategóriát vezetett be mobilalkalmazásában a nemzetközi utasok számára.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató közlekedésbiztonsági kampánya Community relations kategóriában döntős. Az aktivitás a felelős közlekedést és a helyes döntéseket állította a középpontba. Többek közt minőségi kiadvánnyal, provokatív kérdésekkel, szimulációkkal és hiteles szakértőkkel mutatta be a lehetséges közlekedési veszélyhelyzeteket, azok kezelését, azt, hogy mire kell figyelniük a sofőröknek.
A HungaroControl Százból öt! Te benne vagy? aktivitása két döntős helyet ért el, a Digital and social media creativity, és az Integration of traditional and new media kategóriákban. A toborzókampány innovatív módon ötvözte a hagyományos és digitális eszközöket interaktív installációkkal, gamifikációval és influencer partnerségekkel.
A Budapest Airport Pályairány employer branding kampánya is döntős: a Reputation and brand management kategóriájában. Az integrált kampány a Z generáció megszólítását, a vállalat munkáltatói márkájának erősítését célozta, kiemelkedő eredményeket ért el a toborzástámogatás terén.