Újabb sportos együttműködésben a Gorenje

David SZLEZAK (EHF Marketing - Managing Director), SF1 - Füchse Berlin vs HBC Nantes, TruckScout24 EHF FINAL4 2025, Cologne, Germany, 14.06.2025, Mandatory Credit © Jozo Cabraja / kolektiff

A Gorenje, Európa egyik vezető háztartásigép-márkája, ismét bizonyítja elkötelezettségét a sport és az innováció iránt: a vállalat nemcsak meghosszabbítja együttműködését a férfi klubcsapatok Machineseeker EHF Bajnokok Ligájával, de most először a női EHF Bajnokok Ligája partnereként is bemutatkozik.

A Gorenje 2017 óta a férfi EHF Bajnokok Ligája meghatározó támogatója, az elmúlt években pedig egyre aktívabb, kreatívabb szerepet vállalt a versenysorozat életében. 2022-től prémium partnerként, mostantól pedig mind a férfi, mind a női EHF Bajnokok Ligája hivatalos partnereként segíti a sportág fejlődését. Ez a lépés nem csupán a márka sport iránti elkötelezettségét erősíti, hanem a női sport támogatásának is új lendületet ad.

Mindenhol ott lesznek, így minden szurkolóhoz eljutnak

A Gorenje a következő szezonokban minden arénában jelen lesz, és aktívan részt vesz a két sorozat marketing- és szurkolói aktivitásaiban. Az elmúlt években már megismerhettük a márka kreatív megoldásait: a pandémia idején indított „Breakfast for Champions” videósorozat, a fiatal tehetségeket bemutató „Young Players to Watch” kampány, vagy a látványos „Top 5 Goals” mind hozzájárultak a kézilabda népszerűsítéséhez. A helyszíni eseményeken pedig olyan különleges élményekkel találkozhattak a szurkolók, mint az óriási szárítógép-kihívás, a disco mosószalon vagy a személyre szabott emoji maszkos konyha.

Közös siker, közös jövő

A Gorenje és az EHF Bajnokok Ligája együttműködése új szintre lép – a közös cél, hogy a kézilabda rajongói Európa-szerte még felejthetetlenebb élményekkel gazdagodjanak, a sport pedig tovább erősödjön, mind a pályán, mind azon kívül.

„Nagy öröm számunkra, hogy a Gorenje-vel fennálló, sikeres partnerségünket tovább bővíthetjük, immár a női Bajnokok Ligájára is kiterjesztve. Ez a közös munka lehetőséget teremt arra, hogy a kézilabda elit klubversenyeit még magasabb szintre emeljük” – hangsúlyozta ki David Szlezak, az EHF Marketing ügyvezető igazgatója.

Alenka Potočnik Anžič, a Hisense Europe marketingigazgatója így fogalmazott: „A legrangosabb klubversenyek támogatása – most már a női kézilabdában is – tökéletesen illeszkedik szponzori stratégiánkhoz. A Gorenje évek óta elkötelezett támogatója az európai kézilabdának, és büszkék vagyunk rá, hogy ezt a hagyományt most tovább erősíthetjük.”

Hanson Han, a Hisense Europe vezérigazgatója és a Gorenje Divízió elnöke hozzátette: „A sport szponzorációja stratégiai befektetés, amely nemcsak a márka ismertségét növeli, de üzleti növekedésünket is elősegíti. Ezzel a partnerséggel közelebb kerülünk fogyasztóinkhoz, miközben továbbra is a megbízhatóság, a fenntarthatóság és a magas minőség mellett kötelezzük el magunkat.”