Cannes Lions és fesztiváltrendek a Business Lounge-ban

A világ legnagyobb kreatívipari fesztiválja, a Cannes Lions-ról lesz szó a Business Lounge mai adásának első felében, Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője a helyszínen szerzett élmények mellett beszámol arról is, hogy melyek voltak a kiemelt témák az idei rendezvényen. A műsor második felében pedig érkezik Garam Tamás, a Sziget Zrt. marketingigazgatója, akivel a fesztiválpiac helyzetéről és a trendekről beszélgetnek.

A Cannes Lions a világ legnagyobb és legelismertebb kreatívipari eseménye, díjátadó konferencia és fesztivál egyben, ami megmozgatja a kreatív- és reklámszakmát. Az eseménynek évről évre van magyar vonatkozása is, és hogy hogyan alakult az idei év a magyaroknak, mi volt az esemény fő üzenete, többek között ezekről beszélgetnek Simon Krisztiánnal a mai Business Lounge első részében. Krisztiánt ismerve egy pörgős élménybeszámolót fogunk hallgatni.

A műsor második felében is maradnak a fesztivál műfajánál, de ez már csak a szórakozásról, kikapcsolódásról szól. Nemsokára startol Európa legnagyobb zenei fesztiválja, a Sziget.

Változtak-e a fesztiválozási szokásaink, változott-e a célcsoport, hogyan alakul a fiatalok, a Z generáció megjelenése a szórakozásban, milyen változások lesznek az idei Szigeten, mennyire fontos a brand, hogyan alkalmazkodik a program a kiszélesedett célcsoporthoz és hogyan alakul az idei Sziget. Többek között erről beszélgetnek Garam Tamással a műsor második részében.

Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafé műsorán.