
Az EQUAL a Spotify női előadók egyenjogúságát támogató programja, amely keretében kiemelt felületet és egyedülálló láthatóságot biztosít a platform. Országonként és évente csupán 2 előadó kap lehetőséget, hogy ő legyen a régiós kiemelt, most először került magyar előadó a több mint 1 millió követővel rendelkező EQUAL Global élére.
Az EQUAL programot 2021-ben indította el a streaming-szolgáltató. A program célja, hogy oktatással, inspirációval és kapcsolatépítési lehetőségekkel támogassa a női zenészeket, megmutatva a platform elkötelezettséget a nők egyenjogúsága mellett. Indulása óta közel 200 piacon több mint 500 nagykövetet állított reflektorfénybe a szervezet.
A támogatás elsősorban a platformon belül kínál extra megjelenési lehetőségeket, a leglátványosabb része, hogy a nagykövetként kiválasztott előadók képe félévente egyszer feltűnik egy óriás kivetítőn a Times Square-en. Az országonként létrehozott lejátszási listák mellett van egy központi EQUAL playlist is, több mint 1 millió követővel - ennek lett első magyar előadőként a júliusi nagykövete laurie. A kampány keretében Laura fényképe szerepel a lista borítóján, természetesen meghallgatható rajta 'Kontakthiba' című dala is, illetve lehetősége volt kurátorként néhány magyar dalt hozzáadni a playlisthez.
Süli Laura, azaz laurie. 2021-es Kikeltetőn bukkant fel, E-naptár című bedroom-pop stílusú dalával, mely a tehetségkutató fináléjáig juttatta. Az első nagyobb áttörést a Pára című nyárzáró dala hozta meg, majd 2024-ben a Telekom Szelektor pályázatának különdíjasa lett, Kisasszony című dalával. A jellegzetes dream-pop és alternatív-pop dalok mellett más stílusokban is alkot, közreműködött például Beton.Hofival a Holnap megállnak az órák című, drum ‘n bass alapú dalban, melynek zeneszerzője és producere Hundred Sins volt, AKC Misivel pedig a Növök fel-en dolgoztak együtt.
A WMMusicDistribution több előadója is részt vett már a Spotify EQUAL kampányában – korábban Kollár Dea és Ajsa Luna is volt már nagykövet.
A piacvezető hazai disztribútor emellett rendszeresen közreműködik abban is, hogy partnerei exkluzív megjelenésekhez jussanak a különböző platformokon. Ilyen például a Spotifyon a Premium Home Page Takeover, amely kizárólag szerkesztői pitchelésen keresztül érhető el. 2025 augusztusában hat előadójuk kap ilyen típusú kiemelést – nemcsak a magyar, hanem nemzetközi felületeken is.