A Morpho nyerte a Richter tenderét

Meghívásos tenderen választotta ki a Richter, ki támogatja a jövőben employer branding és belső kommunikációs aktivitásait. Az együttműködés keretében a Morpho június óta támogatja a stratégián alapuló jól szervezett, informatív és közérthető szöveges, illetve vizuális kommunikáció megvalósítását.

 

A Richter Gedeon Nyrt. új kommunikációs ügynökséget választott, amely a gyógyszeripari társaság belső kommunikációs és employer branding aktivitásait segíti. A kiírásban feltétel volt, hogy a leendő partner proaktív és integrált szemlélettel, magas szakmai minőséget képviselve támogassa a Richter employer branding és belső kommunikációs stratégiáját.

 

A tender nyertese, a Morpho feladata az előre meghatározott fókuszpontok mentén a stratégia megvalósítása. Az együttműködés kiterjed teljes körű tanácsadásra és projekt menedzsmentre, a munkáltatói márkaépítést és toborzást támogató kampányok, aktivitások, online és offline megjelenések menedzselésére, a social felületek kezelésére, szöveges és videós tartalomgyártásra és vizuális anyagok tervezésére, kivitelezésére.

 

A magyarországi gyógyszergyártó csaknem 6.000 munkavállalót foglalkoztat az ország több területén. A vállalat belső kommunikációs stratégiájával az üzletvezérelt, tudatos, értékalapú kommunikáció építése és fejlesztése a cél.

 

„A Richternél a belső kommunikáció és az employer branding olyan területek, amelyek közvetlenül támogatják üzleti céljainkat és vállalati kultúránk fejlődését. Olyan partnert kerestünk, aki nemcsak érti a komplexitásunkat, de képes proaktívan, rendszerszinten és kreatívan gondolkodni velünk. Fontos számunkra, hogy a belső és külső üzeneteink összhangban legyenek, és valódi kapcsolatot építsenek a jelenlegi és jövőbeli kollégáinkkal. A tender során a Morpho a kiírt feladatok minőségével és a kommunikáció terén bemutatott kompetenciákkal, illetve referenciákkal meggyőzött bennünket arról, hogy velük szeretnénk tovább építeni a Richter belső kommunikációját és munkáltatói márkaépítését” - fogalmazott Krigel Tamás, a Richter Gedeon Nyrt. belső kommunikációs és employer branding vezetője.

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan nagyszerű vállalat, mint a Richter, amely a hazai gazdaság egyik meghatározó szereplője és világszerte emberek tízmillióinak életére van pozitív hatással, most a belső kommunikációs és employer branding feladatainak támogatásával bízott meg minket. Ügynökségünk több mint két évtizedes tapasztalatával jól átlátjuk a komplex vállalati struktúrákat, ezért képesek vagyunk összehangolni a belső kommunikációt a HR-, CSR- és üzleti célokkal, ezzel is erősítve a szervezeti kohéziót, a következetes külső és belső jelenlétet. Friss módszerekkel, naprakész eszközökkel és kreatív megoldásokkal támogatjuk partnereink külső vagy belső kommunikációjának folyamatos megújulását" - mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezető igazgatója és társalapítója.

 

Az együttműködés 2025 júniusában kezdődött és határozatlan időre szól.