A Telekom a BigBakShow lámájával tuningolja az országot

A BigBakShow sorozat sikere után a Magyar Telekom egy újabb, formabontó edukációs kezdeményezéssel folytatja digitális márkaüzenetét: a lamavalbeszelnek.hu oldalon keresztül bárki meghívhatja egy online meetingre a sorozat egyik legváratlanabb és legszerethetőbb szereplőjét – Csibészt, a lámát, aki mostantól nemcsak Bak utcáin, hanem videóhívásokban is feltűnhet.

A BigBakShow című, hatrészes vígjátéksorozat június 15. és július 20. között futott vasárnap esténként az RTL műsorán. A digitális világ kihívásaira humorral reflektáló széria jelenleg is elérhető az RTL+ felületén, valamint a Telekom Film kínálatában.

A Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült sorozat edukációs üzenete most új formában folytatódik: a lamavalbeszelnek.hu oldalon keresztül bárki meghívhatja a lámát egy Zoom-, Teams- vagy Google Meet-hívásba, hogy néhány perc erejéig feldobja a beszélgetést – és emlékeztessen arra, hogy a digitalizáció nem csupán praktikus, hanem élményszerű is lehet.

„A digitalizáció nem egy távoli, bonyolult fogalom – ott van velünk minden nap, a zsebünkben, az otthonunkban, a kapcsolatainkban. A Telekom ezzel a kezdeményezéssel azt mutatja meg, hogy a digitális világ nemcsak munkáról és ügyintézésről szól – hanem arról is, hogyan lehet szórakoztató, hogyan találhatunk új módokat a kapcsolódásra. A lamavalbeszelnek.hu jól példázza játékosan, hogy a digitalizáció akkor működik igazán, ha nemcsak segít, hanem élményt is ad – és képes közelebb hozni egymáshoz az embereket” – mondta el Sebesta Dóra, a Magyar Telekom tartalomprojekt-vezetője.

A kampány a Telekom „országtuning” márkagondolatának szerves folytatása, amelynek célja, hogy a digitális fejlődést ne csupán eszközökben, hanem attitűdben is előmozdítsa. A BigBakShow mint szórakoztató tartalom erre épített már a történeteiben, a mostani digitális akció pedig ezt a gondolatot viszi tovább: nemcsak arról szól, hogyan dolgozunk vagy tanulunk online, hanem arról is, hogyan kapcsolódunk egymáshoz – akár egy lámán keresztül.

A kampány kreatív koncepcióját a Telekom csapata, a Mito és a KMH Film közösen dolgozta ki. A meetingek feldobásáról egy erre a célra fejlesztett foglalási rendszer gondoskodik.

A kezdeményezés célja, hogy megmutassa: a digitális világ nem csak hasznos, hanem humoros, élhető és emberközeli is lehet – és hogy az országtuning néha látszólag kis dolgokon keresztül indul el.

A lamavalbeszelnek.hu kezdeményezés 2025. augusztus 31-ig érhető el.