
A The Longevity Hub, a magyarországi longevity ökoszisztéma első számú szereplője, az Agence Najoua ügynökséget választotta integrált kommunikációs partnernek. A megbízás kiterjed a PR-stratégiára és -menedzsmentre, a sajtókapcsolatokra, esemény- és közösségkommunikációra, executive thought leadershipre, Linkedln stratégiára és menedzsmentre, valamint a hosszú távú reputációépítésre. Az együttműködés célja, hogy a longevity-szemlélet hiteles, mérhető narratívái a szakmai és a széles nyilvánosságban egyaránt erősödjenek.
“A The Longevity Hub létrehozásakor célunk az volt, hogy Magyarországon is kialakuljon egy olyan szakmai közösség, amely hitelesen képviseli a hosszú élet és egészségtudatosság ügyét. Meggyőződésünk, hogy a kommunikáció kulcsszerepet játszik abban, miként válik a longevity szemlélet közérthetővé és követhetővé a társadalom széles rétegei számára. A most létrejövő együttműködés célja, hogy a jövő generációjának teret adva, a következő időszakban még erőteljesebben formáljuk a közbeszédet, és hozzájáruljunk egy egészségtudatosabb jövőhöz”- nyilatkozta Dr. Baucsek Katalin LL.M. a The Longevity Hub alapítója
“A hosszú, boldog élethez manapság nem elég az akarat. Mivel óriási túlpörgésben élünk, rengeteg inger ér minket, amiket sokszor stresszként élünk meg, nem beszélve a fogyasztói társadalom negatív hatásairól, a longevity-re, mint tartós életstratégiára kell gondolnunk. Ennek az első lépése a hatékony és értékalapú kommunikáció, ami valódi szemléletmódváltást tud hozni a társadalomban. Ügynökségként és csapatként is boldogan csatlakoztunk a a The Longevity Hubhoz, hogy stratégiai és megvalósítási szinten is erősítsük a longevity szemlélet hiteles narratíváit itthon” - mondta Belayane Najoua az Agence Najoua alapítója.