Különleges LEGO-s kampány kapott díjat

A Pappas Auto Magyarország Kft. és a LEGO Hungária Kft. 2024 decemberében, illetve 2025 januárjában látható közös téli installációja egyedi, a szezonhoz igazán illő látványosságot hozott a budapesti Fashion Street karácsonyi forgatagába. A Human Telex Advertising & Event koncepciója egyszerre volt egyszerű és nagyszabású: a LEGO kockákban rejlő végtelen kreativitás, vagyis az, hogy szinte bármit megalkothatunk belőlük, találkozott a teljesen elektromos Mercedes-Benz G-osztály útviszonyoktól független agilitásával és kényelmével.

Az installáció középpontjában az ikonikus Mercedes-Benz G-osztály teljesen elektromos változata állt, körülötte egy téli dioráma, amelyet LEGO rajongók (egy ún. AFOL közösség) építettek. A városi utcák, havas hegyek, sífelvonók és fenyvesek világa mellett a pergola külseje is LEGO dobozt idéző fóliázással volt dekorálva – vizuális ajándékként a járókelők számára. Az izgalmas ötlet és a hozzá méltó megvalósítás pedig a szakma figyelmét is felkeltett: a müncheni eseményen a Mercedes-AMG Pop-up Showroom elnyerte az AutoVision Awards 2025 Arany OttoCar-díját.

Az AutoVision Awards egy nemzetközi fesztivál, mely az autóipar és a mobilitás területén elért kiemelkedő kreatív teljesítményeket jutalmazza. A pályázók számos marketing- és reklámkategóriában nevezhetnek, mely ez esetben az élményalapú, installációkhoz köthető, fogyasztóknak szóló „Inhouse Brand Experience” kategória volt.