Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően.

Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank több ezer munkavállója számára is segítséget nyújt. HR területen gyors és egyszerű hozzáférést biztosít az információkhoz, válaszol a felmerülő kérdésekre és segít eligazodni a belső szabályzatok között. A belső fejlesztésű megoldás célja, hogy gyorsabbá és könnyebbé tegye a HR-rel kapcsolatos információk elérését, legyen szó szabadságigénylésről, juttatásokról vagy adminisztrációs tudnivalókról. A munkahelyi digitális asszisztens különlegessége, hogy folyamatosan tanul, tudása pedig egyre bővül, így a jövőben még több, HR-n túli területen is támogatja majd a munkatársakat. Ez pedig időt, energiát és végső soron hatékonyságot jelent minden kollégának.

A banknál dolgozók mostantól úgy kérdezhetnek HR témában, mintha csevegnének a digitális segítőtárssal, hisz Kate érti is miről van szó. Nemcsak kulcsszavakat keres, hanem pontosan megérti a kérdést és a belső szabályzatok felhasználásával rakja össze a választ, érthetően, lényegre törően. A cél az, hogy a munkatársak önállóan, időveszteség és felesleges e-mailezés nélkül juthassanak hozzá a számukra legfontosabb információkhoz.

A digitális munkatársi asszisztens csak a kezdet. A hosszútávú cél egy olyan okos, rugalmas rendszer kiépítése, amely nemcsak a HR-ben, hanem más területeken is segíti majd a dolgozókat. A bank saját maga fejleszti ezeket az AI megoldásokat, így pontosan arra tudja szabni őket, amire a munkatársaknak szüksége van. Ez amellett, hogy technológiai újítás egy új korszak kezdete is a munkahelyi mindennapokban.