
A Revolut az idei nyáron Európa legismertebb fesztiváljain való megjelenésével újraértelmezte a pénzügyek és a kultúra találkozási pontját. A hagyományos szponzorálás határait átlépve, Revolut a teljes körű üzleti megoldásait és lakossági termékeit integrálta az európai fesztiválok világába, ezzel is bizonyítva, hogy miként emelhetik az innovatív pénzügyi technológiák és a 360 fokos eseménymarketing megközelítések az ügyfelek élményeit.
Sziget Fesztivál: a zászlóshajó partnerség új magasságokba emelkedett
A tavalyi sikerre építve, a Revolut és a Sziget együttműködése 2025-ben új lendületet és méretet kapott. A Revolut Stage (a fesztivál második legnagyobb színpada) teljesen új fedett szerkezetet, elrendezést és továbbfejlesztett audiovizuális élményekkel várta a közönséget. Idén olyan világsztárokat látott vendégül, mint az Empire of the Sun, a Justice, a Papa Roach, a Caribou és a Blossoms, valamint számos hazai előadót, köztük Krúbit, Co Lee-t és az Elefántot.
A Revolut Booth aktivitási zóna is átalakult idén: új, prémium dizájnt kapott, és még szélesebb nyereményválasztékot kínált, a Revolut-ajándéktárgyaktól kezdve, fesztiválutalványokon át egészen a Revolut VIP-zónába szóló belépőkig. A stand előtt reggeltől estig sor állt, a nyereményjátékban pedig több mint 7600 fesztiválozó vett részt (+27% a 2024-es 6000-hez képest).
A Szigettel való partnerség a Revolut Business képességeit is bemutatta ilyen nagyszabású eseményen, ahol több mint 20 000 tranzakciót, összesen 1,3 milliárd forint értékben dolgoztak fel a Revolut Pay-en keresztül. Az innovatív pénzügyi megoldások zökkenőmentes integrálása a fesztiválélménybe, valamint olyan különleges kedvezmények, mint a Revolut Night Tickets, megmutatták, hogy a vállalat hogyan tudja emelni azoknak az eseményeknek a színvonalát, amelyek az ügyfelek számára igazán fontosak.
„A Sziget partnerség sikere bebizonyította számunkra, hogy a hagyományos szponzoráláson túlmutató, élményalapú partnerségek milyen hatékonyak lehetnek. Nem csak valahova ráragasztjuk a logónkat, hanem valódi interakciókat és élményeket hozunk létre ügyfeleinkkel azokon az eseményeken, amelyekért rajonganak. Ez a megközelítés partnerségi stratégiánk alapkövévé vált,” mondta Mariia Lukash, a Revolut közép- és kelet-európai növekedési vezetője. „Minden partnerségünk közös pontja a megosztott ambíciónk, hogy megkérdőjelezzük a status quót és innovációt vigyünk előre. Mindig olyan partnereket keresünk, akik hozzánk hasonlóan újradefiniálják a saját iparágukat, és emlékezetes élményeket nyújtanak a közönségüknek.”
Primavera Sound: a fizetési infrastruktúra forradalmasítása Barcelonában és Portóban
A Revolut teljes erőbedobással vett részt a Primavera Sound két európai fesztiválján, több szinten is jelen volt: Revolut Színpadokkal, Revolut zónával Portóban és Revolut Club aktivitási térrel Barcelonában. Ez az együttműködés mérföldkő volt a kereskedői hálózat bővítési stratégiájában is. Több száz POS-terminált telepítettek, amelyek révén több millió euró értékű tranzakció zajlott le, bemutatva a Revolut platformját mint elsőszámú megoldást a hatékony és megbízható fizetési infrastruktúrát kereső vállalkozások számára.
Spanyolországban több mint 230 Revolut POS-terminál közel 120 000 tranzakciót bonyolított le öt nap alatt, míg Portugáliában 100 terminál több mint 25 000-et négy nap alatt. Kritikus sikertényező volt a 100 százalékos rendelkezésre állás mindkét helyszínen, amely biztosította a folyamatos működést, és egyben bizonyítéka volt a Revolut fizetési infrastruktúrájának megbízhatóságára. A résztvevők átlagosan 11 eurót költöttek tranzakciónként, ami tökéletesen illeszkedett a fesztiválokra jellemző, gyakori, kisebb vásárlásokhoz. Ez az innováció – amelyet a Primavera Sound azon törekvése indított, hogy teljesen optimalizálja a fesztivál működését – a Revolutot a modern vállalkozások változó igényeihez alkalmazkodó, megbízható szolgáltatóként pozícionálja.
A Primavera Sound Barcelona során egy újabb fesztivál premierre is sor került: a Revolut Club zónában debütáltak az ügyfelek használatára a Revolut ultramodern bankautomatái. Az ügyfelek ezek segítségével azonnal nyithattak számlát, készpénzt vehettek fel, vagy helyben megkaphatták fizikai Revolut bankkártyát – ez elsőnek számít az európai fintech szektorban.
Rock en Seine: még több innováció a fesztivál világban
A Revolut és a francia fesztivál közötti partnerség ugyanazon az alapon működött: innovációval és valódi élményekkel gazdagítani az ügyfelek fesztiválélményét. Ezúttal a Revolut Pay integrációja egy új funkciót vezetett be, a készpénz nélküli karszalag feltöltést, amely a jegy- és merch-vásárlások integrációjával együtt zökkenőmentes fesztiválélményt biztosított a belépéstől a kilépésig.
A Revolut Pay integrációja kiemelkedő aktivitást hozott már az együttműködés első évében is: több mint 38 000 tranzakció, összesen 2,5 millió euró értékben zajlott le. A Revolut stand szintén nagy népszerűségnek örvendett a fesztiválozók körében: az 5 nap alatt több mint 3100 interakció történt.
A Revolut Business újradefiniálja a partnerségeket az eseményiparban
A Revolut Business szolgáltatásainak (Revolut POS, Revolut ATM, Revolut Pay) növekvő jelenléte az európai kulturális és sporteseményeken új mércét állít a partnerek többszintű együttműködésében és az esemény üzleti támogatásában. Ez a szerep messze túlmutat a hagyományos szponzoráción és logómegjelenítésen: kiterjed a marketingre (hozzáférés a Revolut több milliós ügyfélközösségéhez, új termékek és kampányok közös fejlesztése, adatelemzés, stratégiaépítés), a jegyek és szolgáltatások online és offline értékesítésére az esemény helyszínén (online és offline fizetés elfogadása, terminálok, POS-rendszerek és bankautomaták, nagy volumenű tranzakciók megbízható feldolgozása).
A Revolut Business aktívan építi pozícióját az európai e-kereskedelemben (Revolut Pay, Revolut Shops), mint a légitársaságok rendszereinek szolgáltatója (jegyrendszerek és fizetés feldolgozás), szállodák és utazási irodák számára (foglalások, valutaváltás), országos jótékonysági gyűjtések esetében (fizetés elfogadás, marketing), valamint nagyszabású kulturális és sporteseményeken (Revolut Pay, fizetési terminálok és bankautomaták).