
A kommunikációs szakma élvonalát ismét két, egyenként 50-es rangsorban mutatta be a Marketing&Média kommunikációs szaklap. A marketinges lista élére Szabó Béla Attila (Magyar Telekom), a PR-lista élére pedig Horváth Magyary Voljč Nóra (K&H Csoport) került.
A szakmai zsűri döntése nyomán idén jubileumi, tizedik alkalommal állt össze a TOP 50 marketingvezető listája, míg a PR-szakembereket rangsoroló összeállítás harmadszorra jelent meg. A marketingvezetők között a legjobbak harmada 2025-ben új névként tűnt fel, ami a piac erőteljes fluktuációját mutatja. A PR-oldalon ezzel szemben mindössze nyolc új szakember került be az ötvenes élmezőnybe.
A marketinges rangsort idén Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója vezeti, aki tavaly a második helyen végzett. A dobogó második fokára Mérő Ádám, a Coca-Cola európai digitális stratégiájának irányítója lépett fel, míg a harmadik helyet Pantl Péter, a Mol Csoport kommunikációs és marketingigazgatója szerezte meg.
A PR-lista első helyén Horváth Magyary Voljč Nóra végzett, aki több mint két évtizede dolgozik a K&H Csoportnál, és mára a hazai bankszektor egyik legismertebb kommunikációs vezetője. A dobogón Gáspár Bence (OTP Bank) és Beke Zsuzsa (Richter Gedeon) állnak még, ami jól mutatja, hogy a pénzügyi és gyógyszeripari szektor vezetői a kommunikációban is meghatározó súllyal bírnak.
A következő napokban bővebben is bemutatjuk a két toplistát, illetve elemzéseket, interjúkat is közlünk a rangsorok kapcsán az mmonline.hu-n.