Magyarországon is elindult a Viber önkiszolgáló hirdetési platformja

A Rakuten Viber bejelentette a Viber Ads Manager elindítását: ez egy önkiszolgáló hirdetési platform, amely lehetővé teszi Magyarország kis- és középméretű hirdetőinek, ügynökségeinek, hogy pay-as-you-go modell keretében hirdetési kampányokat futtassanak célpiacaikon.

A globális hirdetési technológiai szolgáltató Adslot által támogatott Viber Ads Manager mostantól közvetlen hozzáférést biztosít a Viber hirdetési felületeihez és kiterjedt globális felhasználói bázisához. A kisebb hirdetők céljaiknak és költségvetésüknek megfelelő, előre beállított hirdetési csomagok közül választhatnak, ezáltal vonzó mobil hirdetési formátumokkal érhetik el a felhasználókat és a célközönséget, a digitális kampányok láthatóságának és teljesítményének maximalizálása érdekében.

A Viber Ads Manager mától elérhető Magyarországon, így a kis- és középméretű ügynökségek, hirdetők mostantól csatlakozhatnak a platformhoz, saját hirdetési kampányaik futtatásának érdekében. Sőt, az új felhasználók 15% kedvezményt kapnak az első kampányukra október 31-ig a “WelcomePromo” promóciós kóddal.

A kezdés egyszerű: a hirdetőknek csak három könnyű lépésben kell megnyitniuk fiókjukat és elindítaniuk kampányaikat:

Hirdetői csomag kiválasztása a kampány céljának meghatározása, valamint a célközönség megválasztása alapján

Kampány büdzséjének és időtartamának beállítása, már 100 eurótól

Kampány indítása a kívánt felhasználók elérésére

Ennek az új felhasználóbarát felületenek köszönhetően a hirdetők közvetlenül, valós időben optimalizálhatják kampányaikat, kipróbálhatnak különböző hirdetési típusokat, valamint figyelemmel kísérhetik a kampányok teljesítménymutatóit.

A Viberen mára már több ezer globális és regionális márka hirdet a vállalkozások számára kialakított Viber for Business csomag segítségével. A Viber Ads Manager kiegészíti a Viber applikáció már meglévő önkiszolgáló fiókjait, amelyek segítik optimalizálni a kisebb vállalkozások kommunikációját ügyfeleikkel.

„A Viber Ads Manager a Viber szuperalkalmazás-stratégiájának következő lépésének célja egy olyan ökoszisztéma létrehozása, amely minden méretű vállalkozás számára ideális megoldást biztosít” – mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója. „Izgatottan indítjuk el a szolgáltatást a kulcsfontosságú országokban a sikeres tesztelést követően, lehetőséget adva arra, hogy a kisebb hirdetők is egyszerűen, saját feltételeik szerint futtathassanak célzott kampányokat.”