Nemzetközi szinten is nagy volt az érdeklődés a Marketing Summit iránt

Szeptember 18-án ismét a MÜPA adott otthon a Marketing Summit Budapestnek, amelyen idén több mint 2000 hazai és nemzetközi marketing- és kommunikációs szakember, illetve szakmai és üzleti döntéshozó gyűlt össze. A résztvevők négy teremben több mint 160 neves hazai és nemzetközi előadó prezentációját hallgathatták meg. Az esemény idén először külön nemzetközi teremnek is helyet adott, amely programja több mint 20 országból vonzott érdeklődőket. A napközbeni programot követő Díjátadó Esten pedig a hazai kommunikációs- és marketingszakma legjobbjai vehettek át elismeréseket.

Az idei rendezvény alapvető szakmai célja a legfrissebb nemzetközi tudás hazahozatala és megosztása volt. A Marketing Summit Budapest bizonyította, hogy hazánk is méltó otthona lehet a világ élvonalbeli előadásainak, emellett pedig egyedülálló lehetőséget biztosított a magyar szakma kiemelkedő szereplőinek, hogy bemutatkozzanak nemzetközi színtéren is. Ráadásul az esemény segítségével az egész hazai marketingközösség megmutathatta kreativitását, erejét és teljesítményét – emeli ki az idei esemény jelentőségét Hinora Ferenc, az eseményt szervező Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke. Mindezt az is támogatta, hogy a külföldről bekapcsolódó érdeklődök a nemzetközi színpad programjait online stream segítségével élőben is követhették.

„Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy az esemény idén több mint 20 országból vonzott résztvevőket, így többek között Ausztriából, Dániából, Franciaországból, Hollandiából, Írországból, Lengyelországból, Nagy-Britanniából, Németországból, Portugáliából, Romániából, Spanyolországból, Svájcból, vagy éppen Szlovéniából követték programjainkat” – emelte ki az MMSZ első számú vezetője.

A Summit több mint 2000 főt számláló résztvevői idén is birtokba vették a MÜPA egész épületét, ahol párhuzamosan négy teremben, a Continental Stage-en, a Sectorial Stage-en, a Digital Marketing Stage-en, valamint a Brands & Youth Stage-en folytak reggeltől estig az előadások. Sőt, az idei Summit több mint 160 hazai és nemzetközi színpadi szereplője között közel 20 elismert nemzetközi szakember is a Summit színpadjára lépett.

Ha esetleg valaki lemaradt volna egy-egy előadásról, annak sem kell aggódnia, hiszen a Summit Play egy egyedülálló online felülettel egészíti ki a Marketing Summit Budapestet, amelyen keresztül az esemény szakmai előadásai, valamint kerekasztal-beszélgetései egész évben korlátozás nélkül elérhetőek lesznek a 2025-ös konferencia résztvevői számára.

A napközbeni programok mellett a Summit Díjátadó Estje kiemelt jelentőséggel bírt idén is, hiszen a hagyományoknak megfelelően itt ismerték el, illetve mutatták be a szakma kiválóságait. A marketing- és kommunikációs szakma legexkluzívabb díjátadóján az alábbi díjak elismeréseit adták át: Hungarian Marketer of The Year, Tonk Emil Életműdíj, Signaure40, TOP 50 legsikeresebb PR szakember és a TOP50 marketingvezető, valamint a Green Pledge pályázat.

A Marketing Summit Budapest főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezője a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, a díjátadó est társszervezője pedig a Marketing & Media szaklap volt. Az esemény szervezői elkötelezettek a marketing szerepeinek bemutatásában, a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében, illetve azok hazai és nemzetközi terjesztésében.