
Látványos külsőségek között adták át az idei TOP 50 marketinges és PR-es rangsor első tíz helyezettjének díjait. Mutatjuk fotókon, hogy milyen volt a Marketing Summit esti programjában megrendezett díjátadó. A fotókat az Umbrella készítette, mesterséges intelligencia segítségével.
Idén már tizedik alkalommal készítette el a Marketing&Media magazin a legsikeresebb hazai marketingszakemberek TOP 50-es listáját, míg a PR-szakemberek hasonló rangsora harmadik alkalommal látott napvilágot. Az elmúlt évekhez hasonlóan ezúttal is a Marketing Summit esti programjában vehette át a két rangsor első tíz helyezettje az elismeréseket.
A rendezvénynek a MÜPA adott helyszínt, a programot pedig látványos előadás is színesítette az AK Napoleon tánccsoportnak köszönhetően. A hazai kommunikációs szakma nagyágyúinak pedig ismert és elismert kollégák, szakmabeliek adták át a díjakat. A díjátadó műsorvezetői Szondi Vanda, az RTL műsorvezetője és Simon Krisztián, a Marketing&Media magazin főszerkesztője voltak.
Idén először egyedi tervezésű díjat kapott a TOP 50 legsikeresebb marketing- és pr-vezetők rangsorának első tíz helyezettje a szeptember 18-i Marketing Summit díjátadó esten. A felkért alkotó Weiler Péter multimédia-művész, aki egy különleges, betonból és plexiből készült, az M betű absztrakcióját formázó díjat készített.
Az AK Napoleon tánccsoport produkciójával indult a díjátadó gála.
A díjátadó gála házigazdái: Szondi Vanda és Simon Krisztián
Vidus Gabriella adja át a díjat a PR-es rangsor első helyezettjének, Horváth Magyary Voljć Nórának

Szabó Béla Attila személyesen nem tudott részt venni a díjátadó gálán, a marketinges rangsor első helyezettje az Umbrella ügynökség és az MI jóvoltából egy különleges képen jelent meg.
Hinora Ferenc adta át az életműdíjat dr. Piskóti Istvánnak.
Színpadon a díjazottak.
Hangulatképek a gálaestről:


