Megjelent a JOY Magazin első digitális kiadványa

A JOY Magazin az Astratex támogatásával bemutatja első digitális kiadványát, amelyet a mellrákellenes hónaphoz kapcsolódva készített el. A formabontó, mozgó címlappal megjelenő kiadvány célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák elleni küzdelem fontosságára, miközben innovatív olvasói élményt kínál.

A címlapon Ördög Nóra szerepel, akit férje, Nánási Pál fotózott. A fotóművész régóta kötődik a kiadóhoz, így jelenléte egyszerre szimbolikus és hiteles. Astratex-nagykövetként Ördög Nóra címlapszereplése kiemeli az együttműködés természetességét és hitelességét. A lapszámban exkluzív interjú is olvasható vele „Nem akarok láthatatlanná válni” címmel, amelyben karrierjéről, az anyaság és a munka egyensúlyáról, a női egészség tudatosságáról és személyes tapasztalatairól mesél – őszintén és inspirálóan.

A JOY számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás. A Pink October kampányhoz való csatlakozással a magazin célja, hogy közönségét edukálja és inspirálja: felhívja a figyelmet a megelőzés, a szűrővizsgálatok és az egészségtudatos életmód jelentőségére. Az október 1-jei premier nem véletlen – ezen a napon tartják a mellrákellenes világnapot, amely minden nő számára emlékeztető, hogy törődjön egészségével.

A projekt a Marquard korábban kijelölt digitális stratégiájának újabb mérföldköve, amelyben következetesen a prémiumtartalmak és az innovatív hirdetési formátumok irányába haladunk. A JOY ezzel nem pusztán a nyomtatott magazin digitális másolatát kínálja, hanem mozgó vizuális elemekkel, interaktív funkciókkal és személyre szabott hirdetési megoldásokkal teremt új élményt.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a JOY első digitális kiadványát a Pink October kampány jegyében mutathatjuk be. Ezzel nemcsak új fejezetet nyitunk a márka történetében, hanem egy olyan ügy mellé is odaállunk, amely minden nő számára különösen fontos” – mondta Vadász Emese, a JOY magazin főszerkesztője.

A kezdeményezés fontosságát a kiadvány együttműködő partnere is hangsúlyozta: „Az Astratex számára kiemelten fontos, hogy a nőket támogassa – fehérneműink révén a mindennapi kényelemben, valamint az egészségük megőrzésében is. Hosszú évek óta foglalkozunk fehérneműk fejlesztésével, figyelünk vásárlóink igényeire, és szakértő csapatunk segít a megfelelő választásban, hiszen a jól megválasztott melltartó fontos része a mellekről való gondoskodásnak. Ezért támogatjuk a JOY digitális kiadványát, amely a Pink October kampányon keresztül valódi értéket és üzenetet közvetít” – tette hozzá Janyík Bettina, az Astratex country managere.

A Pink October kampányhoz kapcsolódó digitális JOY célja, hogy inspirálja az olvasókat, erősítse a közösségi összetartozást, és felhívja a figyelmet a mellrák elleni küzdelem fontosságára. Emellett megmutatja, hogy a JOY márka sokkal több, mint kuponok és szórakoztató tartalmak – képes magas színvonalú, vizuálisan gazdag és hirdetői szempontból is kiemelkedő digitális termékeket kínálni.