
Az Aleph, a média és fizetési megoldások innovatív globális digitális szakértői hálózata, exkluzív esemény keretében ünnepelte meg azt, hogy a Google Ads hivatalos magyarországi médiakereskedelmi képviselője lett. A Szépművészeti Múzeumban rendezett eseményen a hazai digitális és üzleti szféra meghatározó szereplői vettek részt, köztük Gastón Taratuta, az Aleph alapító-vezérigazgatója, Rade Tričković, az Aleph regionális igazgatója, valamint Biró Pál, a Google magyarországi country managere.
Az együttműködés hivatalos bejelentése megerősítette a Google és az Aleph közös elkötelezettségét a magyar piac iránt. Az új megállapodás célja, hogy bővítse a két vállalat jelenlétét, és digitális megoldásokat, valamint dedikált helyi támogatást nyújtson több ügyfél és ügynökség számára, segítve őket üzleti növekedésükben Magyarországon.
A résztvevők az Aleph és a Google előadóitól stratégiai betekintést nyerhettek a search és discovery kampányok jövőjébe, valamint az AI és az adatalapú megoldások szerepébe a Google Ads rendszereiben. Megismerhették továbbá, hogyan segíti a két vállalat stratégiai partnersége a magyar ügynökségeket és hirdetőket világszínvonalú képzésekkel, technológiai támogatással és személyre szabott tanácsadással abban, hogy Google-stratégiájukat a lehető legnagyobb hatékonysággal és növekedési potenciállal valósítsák meg.
„Az a lendület és lelkesedés, amit a helyi iparágban tapasztaltam, megerősített abban a meggyőződésemben, hogy Magyarország kulcsszereplővé válhat a globális digitális ökoszisztémában. Csapatunk elkötelezett amellett, hogy globális partnerségeink közvetlen kiterjesztéseként működjön, világszintű szakértelmet és méretet hozva ebbe a közösségbe – ezzel segítve a magyar hirdetőket és ügynökségeket a sikerhez.” – mondta Bianca Vlaston, az Aleph magyarországi vezetője.
Angelos Galanakis, a Google közép-európai stratégiai partnerségekért felelős vezetője így kommentálta az együttműködés bejelentését: „A térségben gyors ütemű digitális fejlődés zajlik, és számunkra kulcsfontosságú, hogy közel legyünk a vállalkozásokhoz, és támogassuk őket abban, hogy kiaknázhassák teljes potenciáljukat. Ezért az Aleph-fel együtt bejelentjük, hogy bővítjük támogatásunkat minden vállalat számára ezen a piacon – a digitális eszközökhöz, a digitális marketing- és e-kereskedelmi képzésekhez, valamint a Google mesterséges intelligencia által vezérelt hirdetési megoldásainak erejéhez való hozzáférés révén. A Google azért az Aleph-et nevezte ki a Google Ads hivatalos médiakereskedelmi képviselőjévé Magyarországon, hogy ez a vízió valósággá váljon.”