Merj álmodni! – megérkezett az Ötöslottó 2025-ös imázs kampánya

A Szerencsejáték Zrt. elindította az Ötöslottó legújabb országos imázs kampányát, amely az álmodozás erejét és az emberi vágyak sokszínűségét állítja középpontba. A „Merj álmodni!” üzenetre épülő integrált kampány célja, hogy új, emocionálisan erős kommunikációs alapot adjon Magyarország egyik legismertebb márkájának.

A kampány központi gondolata, hogy az Ötöslottó nemcsak egy szerencsejáték, hanem egy lehetőség arra, hogy az emberek megfogalmazzák, mire is vágynak valójában. Az új márkaplatform alapját az az univerzális insight adja, miszerint minden vágy, minden változás egy álomból indul.

 

 

„Az Ötöslottó generációk óta része a magyar emberek életének, szinte mindenkinek van egy története vagy emléke róla. Ez a legismertebb és legnépszerűbb termékünk és a célunk az, hogy újra love brandként legyünk vele jelen a fogyasztók szívében. Ehhez nem elég a nyereményígéret, olyan emocionális kötődést kell teremtenünk, amiben a játékhoz kapcsolódó személyes történetek is helyet kapnak” – hangsúlyozta Dion András marketing főosztályvezető, ügyféloldali képviselő.

A kampány szeptember közepén egy teaser szakasszal indult, amiben mindössze egyetlen kérdés hangzott el: „Mi a te álmod?” Ez a gondolat ágyazott meg az októberben induló, érzelmekre építő országos kampánynak.

Az integrált kommunikáció központi eleme egy 120 másodperces online film, amely narráció nélkül, pusztán képeken és érzelmeken keresztül mesél el egy évtizedeken átívelő történetet. A produkció különlegessége, hogy klasszikus 35 mm-es filmre forgott, ami autentikus vizuális világot és esztétikai minőséget adott a történetnek. A jelenetek között helyet kaptak archív hangulatú „home video” felvételek is, amelyeket egy külön VHS forgatócsoport rögzített, ezzel erősítve a személyes, nosztalgikus atmoszférát.

A kampányhoz emellett egy 45 másodperces TVC, több online rövid vágat, valamint egy imázs- és egy sales-fókuszú key visual-sorozat is készült, amelyet egy hangulatában illeszkedő rádiószpot, különleges outdoor megjelenések és digitális aktivációk egészítenek ki.

 

 

Az Ötöslottó új imázs kampánya október elején indult, és november közepéig országos lefedettséggel lesz látható, számos platformon megszólítva a közönséget.

 

Merj álmodni! - werkvideó