
Az autóvásárlás lehetősége hazánkban is beköltözött a plázák világába. A Schiller Autó Család új BYD-szalonja az Etele Plaza-ban nemcsak innovatív koncepció, hanem egy szemléletváltás is: az elektromos autózás már nem jövő – hanem stílusos, tudatos jelen.
A világ nagyvárosaiban már évek óta megfigyelhető trend: New Yorktól Berlinig sorra nyíltak a plázákban autóbemutató szalonok, ahol a vásárlók egy kávé vagy bevásárlás közben fedezhetik fel a legújabb modelleket. Hazánkban ezt a lépést elsőként a Schiller Autó Család tette meg: „Szerettük volna közelebb vinni az autóvásárlás élményét Újbudán az emberekhez – szó szerint. Az Etele Plaza tökéletes helyszín, hiszen itt a mindennapi élet zajlik: a vásárlás, a találkozások, a kikapcsolódás” – mondta Schiller Márk, a Schiller Autó Család stratégiai és marketing igazgatója.
Szalonautók oldottabb, hétköznapi környezetben
Az új szalon nemcsak a Schiller hálózat első budai bemutatóterme, hanem egyben újfajta, nyitottabb autóvásárlási koncepció is. A plázában sétálva bárki beugorhat az üzletbe megnézni a BYD legújabb elektromos modelljeit – elköteleződés nélkül, kötetlen hangulatban. A szalonmegnyitón Jontey Lee, a BYD Magyarország országigazgatója és Schiller Márk közösen vágták át a szalagot, szimbolizálva a kínai elektromosautó-gyártó és a magyar autókereskedelmi hálózat szoros együttműködését: „Négy évvel ezelőtt, amikor európai terjeszkedésünk első állomásaként először találkoztunk a Schiller Autó Családdal nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar már második lokációjukat nyitják meg Budapesten. Örülünk, hogy álmaink közösen válnak valóra” – fogalmazott büszkén Jontey Lee.
Az új típusú bemutatótér a városi élethez igazodik: a modern, elektromos járműveket nem elszigetelten, hanem a mindennapi élet részeként mutatja be. A látogatók nemcsak autókat látnak, hanem egy új mobilitási szemléletet is – a tudatos, fenntartható, mégis élvezetes közlekedés jövőjét. „A plázás környezet oldottabb, barátságosabb, mint egy klasszikus autókereskedés. Az emberek itt nem ‘autót vásárolni’ jönnek, hanem tapasztalatot szerezni, kérdezni, kipróbálni valami újat, ezért is gondoltuk hogy hazánkban is eljött az idő egy ilyen kereskedelmi pont létrehozására. Ráadásul az autókat nem csak megnézni lehet, hanem az érdeklődők a dedikált 10 autós tesztautó zónánkban ki is próbálhatják azokat az Etele Plaza P4-es parkolójából indulva.” – tette hozzá Schiller Márk.
A Schiller BYD Etele Plaza szalonban 3 db modellel és 10db tesztautóval, a teljes BYD elektromos és plug-in hybrid DM-i technológiával találkozhatnak az érdeklődők akár egy hétvégi vásárlás közben.