
Szeptember közepétől Kenyhercz Kinga tölti be a kommunikációs és rendezvényszervezési vezetői pozíciót a Generali Biztosítónál. Új szerepkörében a vállalat külső és belső kommunikációjáért, a rendezvényszervezési tevékenységekért, valamint a társadalmi felelősségvállalási programok – köztük a The Human Safety Net program – hazai megvalósításáért felel.
Kenyhercz Kinga több mint tízéves tapasztalattal rendelkezik a kommunikáció és stratégia területén. Az ACG Reklámügynökségnél a PR divízió vezetőjeként számos díjnyertes projekten dolgozott olyan ügyfelekkel, mint a UPC, a Vodafone, a Zwack Unicum, az Ökumenikus Segélyszervezet vagy az EIT Health InnoStars. A VELUX regional PR client leadjeként pedig 14 közép-kelet-európai országban irányította a márka külső kommunikációját és ügynökségi hálózatát az ACG színeiben. Ezt követően tett egy látogatást a médiában, és a Central Médiacsoportnál portfólióigazgatóként olyan ismert digitális márkákért felelt, mint az nlc. vagy a Házipatika.com.
Az elmúlt időszakban a mesterséges intelligencia világában is aktívan tevékenykedett: célja, hogy közérthetően, ugyanakkor felelősen és az adatbiztonságot szem előtt tartva mutassa be, hogyan használhatók a generatív AI-eszközök egyszerűen a mindennapokban.
„Nagy öröm számunkra, hogy Kinga csatlakozott a csapatunkhoz. Széleskörű tapasztalata és stratégiai szemlélete biztosíték arra, hogy kommunikációs és rendezvényszervezési tevékenységeink tovább erősödjenek. Sok sikert kívánok neki az előttünk álló közös munkához!” – mondta Erdős Mihály, a Generali Biztosító elnök-vezérigazgatója.
„Ez a pozíció lehetőséget ad arra, hogy egy helyen összpontosítsam mindazt a tapasztalatot, amit az elmúlt években kommunikációban és márkaépítésben szereztem – mindezt egy olyan szervezetnél, amely értékalapú működésével és társadalmi szerepvállalásával is inspirál” – mondta kinevezése kapcsán a szakember.