Terjeszkedik a Diverzum

Fiatalok ugyan, de nagy vásárlóerőt képviselnek és imádják a kedvezményeket, éppen ezért használják több mint 210ezren a Diverzum appot a vásárlásaikhoz. Magyarország legnépszerűbb diákoknak szóló digitális kedvezmény platformja már nem csak a hazai, de a Romániában élő fiatalokat is összehozza a legnagyobb márkákkal. Negyedik születésnapját ünnepelve jelentette be, hogy nemzetközi piacra lépett, saját forrásból finanszírozva elindította szolgáltatásait Romániában.

A Diverzum csapata maga is fiatalokból áll, a két alapítót, Gyarmati Fannit és László Mikit is beleértve. Folyamatosan fogadnak gyakornokokat, akik friss nézőpontot és energiát hoznak a mindennapokba, így követik le a legfrissebb trendeket. Partnereik között olyan nevek találhatók, mint: Shell, iCentre, Yettel, GreenGo, Xiaomi, Asus, Butlers, Intimissimi, Uber, Pizza Hut, Babilone Perfumes, Akvárium Klub és Refresh.

Négyéves fennállása alkalmából a cég nagy lépésre szánta el magát, megkezdik külföldi terjeszkedésüket. „Romániában is célunk, hogy kulturális mozgalmat indítsunk, amelyben a márkák nemcsak vásárlókat, hanem elkötelezett fiatal követőket és akár jövőbeli munkatársakat is nyernek. A diákok pedig megérdemlik, hogy különleges bánásmódban részesüljenek” – mondták az alapítók.

Mindezt saját forrásból finanszírozva teszik, ami ritkaság a startup piacon. Ehhez hozzájárult, hogy az elmúlt év Diverzum számai igazán kiemelkedőek. 2025 szeptemberére közel 1 milliárd Ft-ra nőtt az applikációban a diákok havi költése. A számot lebontva azt mondhatjuk, hogy egy diák havonta átlagosan 245.000 Ft-ot költ, a legnagyobb arányban bevásárlásra, banki és telekommunikációs szolgáltatásokra. A diákok 70 százaléka hetente egyszer legalább aktivál egy kedvezményt, de sokan napi szinten élnek a Diverzum ajánlataival.

És hogy melyek az elmúlt év legfontosabb Diverzum számai?

210 ezer aktív felhasználó, ami 50 százalékos növekedést jelent 2024-hez képest.

2025. szeptemberében a platform havi forgalma rekord szintű, mintegy 1,1 milliárd Ft-ra nőtt - csaknem megháromszorozódott - az előző év októberéhez képest a diákok havi költése.

Míg 2025 januárjáig a diákok összesen 1 milliárd forintot spóroltak a platformon keresztül, ugyanez az érték ma már meghaladta a 2 milliárdot. Az idei cél pedig a 2,5 milliárd forintos diákkedvezmény-használat elérése.

“A fiatalok számára ma már nem elég egy jó pénzügyi ajánlat – élményt, értéket és valódi jelenlétet várnak el a márkáktól. Ezért kínáltuk idén a könnyű és gyors online számlanyitáshoz kapcsolódó, kiemelkedő jóváírási akció mellett az „Együtt a zenében” koncepciót is, amellyel ügyfeleink féláron bulizhattak a Budapest Parkban, illetve a Diverzumon futó nyereményjátékon keresztül teltházas koncertekre biztosított exkluzív belépést, élményalapú márkakapcsolatot teremtve.”- mondta Rammacher Zoltán a K&H Bank lakossági és mikro kkv szegmens marketing vezetője a cég 4. éves születésnapi ünnepségén.

A Diverzum nem csupán egy kedvezményplatform – ma már valódi döntési pont a diákok vásárlási útvonalán. A felhasználók egyre nagyobb arányban a platformon keresztül választanak márkát, szolgáltatót vagy terméket, legyen szó telefon-előfizetésről, ruházatról vagy akár nagyobb értékű elektronikai eszközökről.

A Diverzum felmérése szerint egy diák havonta átlagosan 245 000 Ft-ot költ, a legnagyobb arányban bevásárlásra, divatra, illetve szolgáltatásokra.

A diákok 70 százaléka hetente egyszer legalább aktivál egy kedvezményt a Diverzumon.

A Diverzum 2025-ös mérföldkövei

Elérte a 2 milliárd forintnyi összesített megtakarítást, amit a diákok a platformon keresztül értek el.

Bevezette saját machine learning alapú ajánlórendszerét, amely személyre szabott ajánlatokat kínál minden felhasználónak.

Megjelentette a GenZ Report-ot a PwC-vel, Steigervald Krisztiánnal és a Quantummal közösen, amely részletes betekintést nyújt a Z generáció vásárlási és médiafogyasztási szokásaiba.

Új, nagyobb irodába költözött, hogy lépést tartson a csapat növekedésével.

Brand awareness kampányokat indított, hogy még több diákhoz juttassa el a márkák üzeneteit, értékalapon - akár a diákkedvezményektől függetlenül is.

A havi diákvásárlások összege 2024 októberéhez képest majdnem a háromszorosára nőtt: 400 millió forintról 1,1 milliárd forintra emelkedett 2025 szeptemberére.

A tranzakciók száma ugyanebben az időszakban megháromszorozódott: 42.000-ről 150.000 tranzakcióra nőtt havonta.

Az aktív diákfelhasználók száma egy év alatt 50 százalékkal nőtt: 139.000 főről több mint 210.000 főre.