
Szombaton és vasárnap az RTL, a többi napon a TV2 nyerte az estéket, összességében utóbbi végzett az élen. A Házasság első látásra továbbra sem talált kihívóra, azonban hétvégén az X-Faktor megverte a TV2-s versenytársait a kereskedelmi célcsoportnál.
A mögöttünk álló 43. héten – a 18-59 éveseknél főműsoridőben – hétfőtől péntekig a TV2, szombaton és vasárnap az RTL nyert. A teljes hetet nézve a TV2 végzett az élen 0,7 százalékpont előnnyel, ez azért jóval kevesebb a korábbi heti 4,5 százalékpontnyi differenciánál.
A teljes csatornacsoportok terén simán őrzi vezető helyét a TV2 Csoport, múlt héten az említett célcsoportnál 2,6 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 27,2%, RTL Magyarország: 24,6%)
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 | 13,9 | 17,5 |
| RTL | 13,2 | 11,9 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Teljes nap
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 | 9,5 | 11,8 |
| RTL | 8 | 7,1 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 Csoport | 24,6 | 25,8 |
| RTL Magyarország | 20,0 | 17,2 |
| AMC Networks | 5,6 | 5,3 |
| MTVA | 5,2 | 8,8 |
| Network4 | 3,6 | 4,9 |
| Antenna Entertainment Group | 2,7 | 2,4 |
| Warner Bros.Discovery | 2,4 | 3,1 |
| Paramount Global | 1,9 | 1,5 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / teljes lakosság, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 15,5% / 18,9% (14,7% / 18,4%)
Tények Plusz – 11,8% / 14,7% (11,5% / 14%)
Házasság első látásra – 16,7% / 19,3% (18,9% / 21,4%)
Legyen Ön is Milliomos – 11,7% / 16,8%
RTL
Híradó – 16,6% / 19% (16,8% / 19,9%)
Fókusz – 11,6% / 10,5% (11,7% / 10%)
Pandora – 12,7% / 10,3% (korábbi héten Az Árulók:12,9% / 9,9%)
Tizenkét okos ember – 7,7% / 7,5% (6,4% / 7,1%)
A hírműsorok versenyét az RTL Híradó nyerte, bár a teljes lakosságnál azért eléggé kicentizve, 0,1 százalékpont előnnyel. A Házasság első látásra esetében a heti átlag kicsit csökkent a műsor induló hetéhez képest. Ugyanakkor egyrészt még ez is bőven jó eredmény és minden nap nyerték a sávjukat, másrészt – és ez igaz a többi napi műsorra is – a múlt hét rendhagyónak számított, hiszen négynapos hosszú hétvége volt. A Legyen Ön is Milliomos a 18-59 éveseknél 11,7 százalékos közönségaránnyal tért vissza, ez bő 2 százalékponttal elmaradt a TV2 főműsoridős átlagától. Bár az adott sávot ezzel is nyerte a vetélkedő.
Az RTL-en múlt héten debütált a Pandora. A rövid hét miatt még nehéz megmondani, hogy siker-e, vagy sem, hiszen csak három adás ment le a lineáris csatornán. A Házasság első látásától kikapott a műsor, de attól kikapott korábban Az Árulók is. A Pandora majdnem pontosan Az Árulók utolsó heti átlagát produkálta, de ezen belül a hétfői és keddi jó eredményt (14,9% és 14%) szerdán egy 9,3 százalékos közönségarány követte.
Csütörtökön a Futni mentem tévés premierje 12,5 százalékos share-t ért el, ami filmhez képest jónak számít, bár nem érte el az RTL-es heti átlagot. Pénteken viszont a Lego Masters egyértelműen gyengén teljesített, mindössze 6,4 százalékot tett ki a közönségaránya.
Az RTL-nek a hétvégében volt több öröme. A 18-59 éveseknél ugyanis az X-Faktor szombaton a Megasztárt, vasárnap a Sztárban Sztár All Stars-t verte meg. Szombaton 19,5% vs. 12,9% arányban, tehát elég alaposan, de vasárnap is kényelmes előnnyel: 19,2% vs. 14,2%. A teljes lakosságnál ugyanakkor más világ van, ott pont fordított volt a helyzet, szombaton nyert a Megasztár (16,7% vs. 14,8%), vasárnap a Sztárban Sztár All Stars (19,4% vs. 14,7%). Az még említést érdemel, hogy kimondottan jól teljesített a Házon kívül, a 18-59 éveseknél 16,5 százalékot, a teljes lakosságnál 16,4 százalékot tett ki a műsor közönségaránya.
Ahogy az előbbiekből sejthető, nagyon máshogy néz ki a 18-59-es és a teljes lakosságos műsoros toplista. A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi X-Faktor volt a listavezető (364 ezer néző), a második helyre pedig a Házon kívül futott be (336 ezer néző). A teljes lakosságnál viszont két TV2-s produkció áll az élen, a Házasság első látásra pénteki adása (789 ezer néző) és a Sztárban Sztár All Stars (725 ezer néző).
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
| Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
| X-FAKTOR | RTL | 364 493 | 19,2 |
| HÁZON KÍVÜL | RTL | 336 341 | 16,5 |
| HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 330 473 | 17,9 |
| HÍRADÓ | RTL | 319 353 | 16,6 |
| SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 277 618 | 14,2 |
| PANDORA | RTL | 275 034 | 14,9 |
| TÉNYEK | TV2 | 259 814 | 13,6 |
| FUTNI MENTEM | RTL | 251 770 | 12,5 |
| MEGASZTÁR | TV2 | 224 903 | 12,9 |
| LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 213 757 | 12,5 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
| Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
| HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 788 574 | 21,2 |
| SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 725 486 | 19,4 |
| HÍRADÓ | RTL | 697 379 | 17,8 |
| HÁZON KÍVÜL | RTL | 681 093 | 16,4 |
| TÉNYEK | TV2 | 661 076 | 17,0 |
| LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 597 620 | 18,1 |
| MEGASZTÁR | TV2 | 577 946 | 16,7 |
| TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 560 286 | 16,3 |
| X-FAKTOR | RTL | 538 463 | 14,8 |
| FUTNI MENTEM | RTL | 446 713 | 11,0 |
Heszler Róbert
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás












