Új ügyféllel erősít a WPP Media

A WPP bejelentette, hogy a Reckitt a WPP Mediát választotta médiaügynökségi partnerének. A WPP Media ennek nyomán 21 európai piacon kezeli a Reckitt médiatervezési és -vásárlási feladatait.

A WPP Media a megbízás keretében 2026. január 1-jétől a Reckitt olyan, napi szinten milliók által használt márkáinak stratégiájáért és aktivációjáért felel, mint a Durex, a Nurofen, a Strepsils, a Gaviscon, a Veet, a Dettol, a Finish és a Vanish.

A WPP a WPP Open marketingplatform révén támogatja a Reckitt növekedési stratégiáját. A WPP Open a hagyományos azonosítókon túlmutató együttműködést tesz lehetővé a legkülönfélébb adatforrások között, beleértve a „walled garden” platformok és a retail média hálózatok adatait, anélkül, hogy az adatokat mozgatni vagy megosztani kellene.

Cindy Rose, a WPP vezérigazgatója elmondta: „A Reckitt márkák a mindennapi élet fontos részét képezik emberek százmilliói számára világszerte. Büszkék vagyunk arra, hogy együttműködhetünk egy olyan vállalattal, amelyre oly sokan támaszkodnak abban bízva, hogy otthonaikat, családjukat és szeretteiket biztonságban és egészségesen tartják. Izgatottan várjuk a közös munkát a Reckitt-tel, hogy újraírjuk a marketing játékszabályait a mesterséges intelligencia korszakában, és a WPP teljes képességtárát biztosítsuk számára Európa-szerte.”

A WPP integrált modellben támogatja a Reckitt médiatevékenységét, amely ötvözi a helyi piaci szakértelmet a WPP Open által lehetővé tett központosított iránymutatásokkal, hogy minden piacon egységes, méretgazdaságos és hatékony együttműködést biztosítson.

Ryan Dullea, a Reckitt kategóriafejlesztési igazgatója elmondta: „Ez jelentős mérföldkő marketingünk egyszerűsítésében, és abban, hogy stratégiánk és médiatevékenységünk egységesen működjön. Ez a döntés tükrözi azon törekvésünket, hogy nagyobb egységességet, hatékonyságot és méretgazdaságosságot érjünk el a piacokon, lehetővé téve, hogy egységes, adatvezérelt kampányokat valósítsunk meg, amelyek felgyorsítják márkáink növekedését. Izgatottan várjuk, hogy együtt kezdjük ezt az új fejezetet a WPP-vel, és erős, együttműködő partnerséget építsünk, amely életre kelti a Reckitt küldetését.”