
Idén is harminc döntőst választott ki az Employer Branding Award előzsűrije. A hazai szakemberekből álló bizottság ezúttal is azokat a pályázatokat emelte ki, amelyek példaértékűen mutatják be, miként lehet tudatosan, hitelesen és kreatívan munkáltatói márkát építeni. A versenyre hét kategóriában, tizenhat iparágból lehetett nevezni.
A shortlistre került pályamunkák készítői november 12-én mutathatják be kampányaikat a főzsűri előtt, az MPRSZ versenyein már hagyománnyá vált, háromperces prezentációk keretében. Az esemény támogatója idén a KPMG.
Az MPRSZ kiemelt hangsúlyt fektet a tudásmegosztásra – szövetségünk célja, hogy minél több szakember meríthessen inspirációt a legjobb hazai gyakorlatokból, ezért a döntős prezentációkat bárki megtekintheti. A részvétel előzetes regisztrációhoz kötött.
A verseny szervezőbizottsága a pályázati kiírásban szereplő bejutási ponthatárt 65-ről 60-ra módosította, hogy még több értékes és inspiráló projekt kaphasson bemutatkozási lehetőséget. Újdonság továbbá, hogy a pályázók idén szöveges értékelést is kapnak az előzsűritől, ezzel is elősegítve a szakmai fejlődést és a pontozási folyamat átláthatóságát.
A döntős prezentációk után a főzsűri választja ki a nyerteseket, az eredményeket pedig november 27-én hirdeti ki az MPRSZ.
A shortlistre került pályamunkák listája és rövid leírása elérhető az MPRSZ honlapján.










