
A kereskedelmi célcsoportnál az RTL-es Most Wanted volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Teljes lakosságnál a TV2-s Sztárban Sztár All Stars nyert, illetve csatornaszinten is a TV2 végzett az élen.
Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a 18-59 éveseknél, főműsoridőben fordítani tudott az RTL, megnyerték a hetet. A mögöttünk álló 47. héten viszont visszatért az élre a TV2: 1,2 százalékponttal előzték az RTL-t. (TV2: 14,3%, RTL: 13,1%). Napi szinten az RTL-é volt a szombat este, a többi nap a TV2 nyerte a főműsoridőt.
Így volt ez minden más célcsoportnál, valamint csoportszinten is, azaz ott is a TV2 Csoport állt az élen. Szokás szerint a 18-59 éveseknél, főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország, de ez is 2,9 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 28,2%; RTL Magyarország: 25,3%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 | 14,3 | 18,3 |
| RTL | 13,1 | 11,6 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Teljes nap
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 | 10,3 | 13,5 |
| RTL | 7,7 | 6,9 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 Csoport | 25,7 | 27,6 |
| RTL Magyarország | 20,0 | 17,2 |
| MTVA | 4,9 | 8,6 |
| AMC Networks | 4,9 | 5,0 |
| Network4 | 3,6 | 4,9 |
| Antenna Entertainment Group | 2,9 | 2,3 |
| Warner Bros.Discovery | 2,4 | 2,9 |
| Paramount Global | 2,2 | 1,7 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / teljes lakosság, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 15,8% / 19,5% (14,5% / 18,4%)
Tények Plusz – 11,9% / 14,8% (11,1% / 13,9%)
Házasság első látásra – 14,7% / 17,9% (14,6% / 17,6%)
Kincsvadászok – 15,4% / 20,2%
Legyen Ön is Milliomos – 12,2% / 18,2%
RTL
Híradó – 16,8% / 18,8% (16,3% / 18,5%)
Fókusz – 12% / 10,1% (11,9% / 9,8%)
Most Wanted – 17% / 12,1% (19,6% / 13,8%)
Exek csatája – 5,2% / 5,1% (5,8% / 5,4%)
Csak két hétig volt az RTL képernyőjén a Most Wanted, de hatalmas sikert aratott a kereskedelmi célcsoportnál. Alapvetően ennek a produkciónak köszönhette az RTL, hogy a 46. hetet megnyerték. A TV2 viszont a múlt héten mindent bevetett, hogy a 18-59 éveseknél visszavegyék a vezetést. Az eredetileg kiadott műsorrendhez képest a nagy sikerprodukciójukat, a Kincsvadászokat is visszahozták egy hétre. Így három saját gyártásból álltak a hétköznap estéik: Házasság első látásra, Kincsvadászok, Legyen Ön is Milliomos. Az utóbbi kicsit ki is lógott a főműsoridőből.
Így is erős, 17 százalékos átlagos share-t hozott a Most Wanted, de a TV2 lépései azért némileg gyengíteni tudták a korábbi héthez képest. Az Exek csatája továbbra is nagyon lehúzta az RTL napjait, így összességében a TV2 magasabb közönségarányt produkált ezeken az estéken.
A szombat a megszokott rend szerint zajlott, azaz a 18-59 éveseknél az X-Faktor (17% vs. 11,9%), a teljes lakosságnál a Megasztár (15,6% vs. 13,2%) szerepelt jobban. Vasárnap a Sztárban Sztár All Stars nyert, a kereskedelmi célcsoportnál kisebb, a teljes lakosságnál pedig egész kényelmes előnnyel. A TV2-s produkció share-je a 18-59 éveseknél 16,8 százalékot tett ki, ezzel párhuzamosan az RTL-en a Házon kívül 13,1 százalékot, a Csillag Születik 15,4 százalékot ért el. A Kész Átverés második része nem túl erős 9,1 százalékos share-rel zárta az estét.
A hét legnézettebb műsora a 18-59 éveseknél a Most Wanted pénteki adása volt 349 ezer nézővel. A teljes lakosságos toplista nagyon más képet mutat, ott a Sztárban Sztár All Stars végzett az élen 818 ezer nézővel.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
| Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
| MOST WANTED | RTL | 348 570 | 17,6 |
| SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 326 801 | 16,8 |
| CSILLAG SZÜLETIK | RTL | 312 650 | 15,4 |
| X-FAKTOR | RTL | 299 220 | 17,0 |
| KINCSVADÁSZOK | TV2 | 298 698 | 17,1 |
| HÍRADÓ | RTL | 296 735 | 16,1 |
| HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 291 269 | 15,9 |
| HÁZON KÍVÜL | RTL | 260 594 | 13,1 |
| TÉNYEK | TV2 | 259 283 | 15,9 |
| FÓKUSZ | RTL | 221 300 | 13,0 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
| Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
| SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 818 015 | 21,6 |
| KINCSVADÁSZOK | TV2 | 790 573 | 22,7 |
| HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 725 530 | 18,6 |
| HÍRADÓ | RTL | 703 469 | 18,0 |
| TÉNYEK | TV2 | 690 989 | 21,4 |
| HÁZON KÍVÜL | RTL | 589 973 | 14,3 |
| TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 575 142 | 16,2 |
| MEGASZTÁR | TV2 | 543 681 | 15,6 |
| CSILLAG SZÜLETIK | RTL | 536 874 | 13,7 |
| MOST WANTED | RTL | 531 568 | 13,2 |
Heszler Róbert
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás











