
Kibővült menedzsmenttel és megújult stratégiai szemlélettel folytatja működését a 2018-ban alapított Pro Event Produkciós Kft. A rendezvényszervező cég irányítását ezentúl Kenesei Tamás alapító és Dávid Sándor ügyvezető partner közösen látja el. A lépés a két évtizedes rendezvényszakmai gyakorlatot egyesíti a nagyvállalati stratégiai kommunikációs és employer branding gondolkodással, ami friss szemléletet teremt a hazai piacon.
Kenesei Tamás, a cég alapítója közel húszéves pályafutása során a rendezvényipar egyik legelismertebb szakértőjévé vált. Nevéhez fűződik a Pro Event „no limits” hozzáállása, mely határokat nem ismerő megoldásairól, kompromisszummentes minőségéről, és a következetesen pontos, határidő- és költségfegyelmet tartó ügyfélkiszolgálásáról ismert. Korábban olyan projekteken dolgozott, mint a Red Bull Air Race, az IRONMAN 70.3 Budapest és a Sziget Kft. eseményei.
Dávid Sándor ügyvezető partnerként csatlakozik a Pro Eventhez. Hosszú évekig dolgozott a vállalati kommunikáció területén, többek között a Mercedes-Benz gyár kommunikációs vezetőjeként, legutóbb pedig a Yettel vállalati kommunikációs csapatát irányította. A nagyvállalati működés ritmusának, az összetett folyamatoknak és szoros határidőknek pontos ismerőjeként ezt a belső szemléletet állítja most az ügynökség partnereinek szolgálatába.
A Pro Event számára egy esemény mindig is több volt szimpla rendezvénynél. A csapat tapasztalatának köszönhetően könnyedén együtt gondolkodnak azokkal a cégekkel, ahol a rendezvény csak egy - de nagyon fontos - pont a rengeteg feladat között. Céljuk, hogy együtt olyan élményeket hozzanak létre, amelyek valóban hozzáadnak a márkához és támogatják a stratégiai kommunikációs célokat, mindezt átgondolt és fenntartható megoldások mentén.
A Pro Event számos nemzetközi és hazai márka partnereként bizonyított, többek között olyan ügyfelekkel, mint a VISA, ASICS, LIDL Magyarország, ING Bank, RTL Magyarország, TicketSwap, Affiliate World Europe, Karate Combat és a Vespa.










