
A Human Telex Advertising & Event immár harmadszor nyerte meg a Mercedes-Benz Hungária meghívásos tenderét, így a következő három évben is az ügynökség felel a márka BTL- és rendezvényfeladataiért. A partnerség során olyan kiemelt projektek valósultak meg eddig, mint a Forma–1 Magyar Nagydíjhoz kapcsolódó ügyfélesemények, az új elektromos CLA bemutatója vagy a Sprinter 30. születésnapjának méltó megünneplése.
A közös munka 2019-ben indult, majd a 2022-es megújítás után a mostani eredmény ennek az évek óta épülő, stabil szakmai kapcsolatnak az új mérföldköve.
„Több éves együttműködésünk pozitív tapasztalatai alapján a Human Telex segítségével kezdtük meg a márka új, Welcome Home éráját fémjelző, teljesen elektromos Mercedes-Benz GLC sajtó-aktivitását is. A tegnapi sajtóbemutatón mintegy 50 médium ismerkedhetett meg a modell legfrissebb változatával egy, a márka kompromisszummentesen prémium szintjét megidéző, hi-tech rendezvény keretében” – mondta Vihari Balázs, a Mercedes-Benz Hungária PR-menedzsere.
„A Human Telexnél dedikált, elkötelezett csapata dolgozik a márkán, a következő időszakban is magas színvonalon és minőségben szeretnénk folytatni a közös munkát” – emelte ki Balogh Renáta, a Human Telex client service directora.









