
Új PR-partnerrel erősít a hazai távközlési piac egyik legjelentősebb magyar tulajdonú szereplője. A szekszárdi TARR Kft. a JeansDay csapatát választotta stratégiai és sajtókommunikációs feladatainak támogatására.
Az együttműködés fókuszában a TARR Kft. jelenlétének bővítése áll a regionális és országos médiában, valamint a vállalat 35 éves, példaértékű magyar sikertörténetére épülő márkanarratíva megújítása. A proaktív sajtókommunikációs tevékenység mellett a cég társadalmi felelősségvállalási projektjeinek tudatos kommunikációja is hangsúlyos lesz.
Tarr János, a vállalat ügyvezető igazgató-tulajdonosa elmondta: „A stratégiai partnerségek során a szakmaiság mellett az összhangot is mérlegelem. A JeansDay csapata a kiválasztási folyamat során a vezetőséggel és a marketingért felelős kollégákkal is megtalálta a közös hangot, örülök, hogy olyan partnerrel dolgozhatunk együtt, akik átfogóan értik a TARR Kft. kultúráját és értékeit.”
„A hazai telekommunikációs szektorban is vannak olyan cégek, amelyek fantasztikus történettel rendelkeznek, folyamatosan innoválnak, és üzleti szempontból is inspiráló példát nyújtanak. A TARR márka története ebből is kiemelkedik, egy 35 éve a piacon lévő vállalat rengeteg olyan kiaknázatlan kommunikációs értéket hordoz, amely meghatározza a vidéken élők és dolgozók mindennapjait. A feladatunk ezen értékek tudatosítása a szélesebb közönségben, amivel nemcsak a fogyasztói márkaismertséget és lojalitást növeljük, hanem a CSR és az üzletfejlesztés területét is támogatjuk.” – mondta Farkas Máté, a JeansDay üzletfejlesztési vezetője.
„Megtiszteltetés és inspiráló kihívás számunkra a TARR Kft. megbízása” – tette hozzá Kovács-Gajdács János, a JeansDay ügyvezetője. „Kiemelten fontosnak tartjuk a hazai tulajdonú, példaértékű magyar vállalkozások támogatását, akik a fenntartható gazdasági fejlődés megkerülhetetlen szereplői.”










