Megdöntötte az eddigi YouTube-rekordokat Pápai Joci Origo című dala, megelőzve Majka Belehalok című számát.
Soha még ennyi idő alatt nem néztek meg ennyien magyar klipet a YouTube-on, mint az Origót: a dal különböző videóira tavasszal összesen 17 660 061-szor kattintottak. Ezt kilencven nap alatt szedte össze, ami napi átlag 196 ezer megtekintést jelent. Az eddig csúcstartó, a Belehalok az első két hónap alatt 7,4, a következő három hónap alatt 5,9 milliós nézettséget vonzott.
A három hónap alatt összeszedett 17 660 061-es nézettség azért magyarázatra szorul: ezt nem egy videó érte el, hanem az Origo öt változata együttesen. A legnépszerűbb a hivatalos videoklip, ez december 23. óta 12,5 milliónál tart. A továbbiak: a klip az Eurovízió hivatalos csatornáján (3,7 millió) és három élő felvétel: A Dal-döntő (4,3 millió), az Eurovízió elődöntő (2,5) és döntő (1,6).
A youtube-os siker ellenére az Origót keveset játszották a rádiók: a Mahasz heti listáira mindössze négy héten át került fel, a 14. helyig jutott – írta a dalszerzo.hu