Az idei év első fél évében 8,06 millió látogatót regisztráltak Dubajban, ez 10,6 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhasonló időszakához képest.
A fő küldő országok közül az első 20 mindegyikéből növekedést vagy legalább a korábbival egyező forgalmat generáltak, sőt a lista első 10 országának mindegyikéből kétszámjegyű a növekedés.
A fő küldő piac továbbra is India, az innen érkezők száma most először érte el 6 hónap alatt az egymillió főt. Szaúd-Arábiába és Nagy-Britannia a második és a harmadik legnagyobb küldő piac, mindkét ország megtartotta a rangsor szerinti helyét.
Növekedést regisztrált Észak- és Délkelet-Ázsia országaiból, Oroszországban, a FÁK országok és a kelet-európai országokból is. Kelet-Európából 2016 végére 2%-os növekedést sikerült elérni, és a prognózis szerint 2017 végéig újabb, a 2%-os aránynál mindenképpen magasabb növekedés várható.
A pozitív eredmények számos hosszú távú marketing- és értékesítési tevékenységnek, eszköznek köszönhetők, amelyek segítségével egyre nagyobb mértékben növekszik az emirátus iránti érdeklődés – írta a turizmus.com.